Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Surprice og saftig kursløft, bang emi?

Ble vel nevnt i rapporten at studien gikk tregere enn antatt grunnet at tilgangen til “forsøksdyr” er uforutsigbart. Mao; spørs hvor mye vettugt man hadde fått vite uansett.

Almås svarte på stedet og måtte tenke seg nøye om, før han sa at det er (svært) realistisk at man (senest) er på markedet tidlig 2023. Presiserte ikke hvilke andeler tid som gikk til hva, men det må jo da inkludere gjennomført CE-prosess, valg av partner + forhandlinger, samt endelige forberedelser (go-to-market strategi, prising mv.) + første salg.

Særlig partnerskap vil jo være en sterk kursdriver.

7 Likes

Vår danske professor publiserte en liten artikkel i The Lancet i går:

In conclusion, if 150 years of targeted immunological and microbiological research has left us with little understanding of the infectious microenvironment, how do we rectify these shortcomings? We propose that this requires an interdisciplinary, holistic approach focused on cataloguing individual components of the infectious microenvironment and rethinking models to incorporate these components. A paradigm shift is needed to solve the complex problems of infection and antibiotic tolerance. Researchers, clinicians, universities, private foundations, drug companies, politicians, and the general public must embrace and invest in a holistic view of health science. We all have a role to play because these problems affect us all.

18 Likes

fikk ikke med meg hele webinaret. Jeg ser det står de jobber med en " EN STOR, NY KUNDE". Er dette enda banken (dnb) de snakker om, eller i tillegg til banken og flyselskapet?

Bare Nordnet som surrer. Blir referert til DNB, som ikke er navngitt per i dag.

Takker. Noen andre høydepunkt som ble nevnt i dag? Billig kjøp av OSE Water virker det som

6 Likes

Er live presentasjonen fra kl 1 lagret noe sted?

Blir meget spennende i Softox fremover. Så dagens kurs er en gavepakke en absolutt bør ta del i😊

1 Like

For hver dag med volum i omsetningen tror jeg man får inn flere aksjonærer med fokus utover kortsiktig bunnlinje og eventuell utvanning.

Teams-presentasjoner blir aldri lagret dessverre av personvern-hensyn.

1 Like

Er nok tryggest å holde seg i ro, kan bli tett med meldinger fremover.

Bet meg litt merke i hva Almås sa på tampen om urenheter, det var ikke noen urenheter og de hadde funnet løsningen og kunne dokumentere det eller noe i den duren. Var det ikke snakk om dette med urenhet fra svenskene?

1 Like

Jeg forsto det sånn at svenskene antok at det var urenheter i produktet til Softox siden det tidligere har vært oppdaget urenheter i produkter med hypoklorsyre. Kan hende jeg husker feil.

Ok, det var i allefall dokumentert nå som eneste produkt av hocl fortsto jeg det riktig. Hvis dette er slik vil de ha veldig godt utgangspunkt vs andre hocl produkter som er i sterk fremars…

Jeg trodde svenskene krevde å se testprøver på urenheter etter at produktet hadde stått ubrukt i en lengre periode fordi dette kunne potensielt være problematisk - noe Softox/SINTEF mente ikke var nødvendig? Mulig jeg husker feil / misforsto, noen har vel fasiten her? En av dere som faktisk henter dokumenter gjennom offentlig innsyn osv?

Dem som har fått innsyn hos Miljødirektoratet, vil se at ting nærmer seg.

Tror dette må være noe de har holdt på med å dokumentert i det siste ettersom han sa de hadde funnet løsningen?

Uansett er dette veldig god nyhet!

1 Like

Noen som har tilgang?