Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Var ikke snakk om US etter det jeg fikk med meg vedr. Swis, hørte bare om Eu?

De var jo i møte med Fda tidlig fjor sommer om 510k søknad der, vært veldig stille på den fronten?

Ingen som spurte spesifikt og lite poeng i å nevne før det eventuelt er i boks. Vi må nok bare vente og se.

https://www.labiotech.eu/in-depth/new-antifungals-development

8 Likes

Har tenkt litt fram og tilbake her og kommer nok til å øke før Softox får finansiering. Får se på hvilket nivå jeg øker igjen. Så er det litt enklere å hoppe inn med mer hvis jeg synes det ser ut til å gå veien for Softox.

2 Likes

Denne bør være interessant å se for alle som er Softox investorer.
Det er mye rundt det regulatoriske jeg ikke kan. Men det er jo litt frustrerende å se hvordan tidsløp de operer med sammenlignet med Softox. I følge dem koster studien på 240 covidpasienter også svært lite. I tillegg skal de begynne med andre indikasjoner i samarbeid med sykehus i oktober. Det høres veldig sprøtt ut, sammenlignet med hvordan løpet til Softox sin SIS er. Er deres modell som er kjapp og billig for enkel, sammenlignet med Softox sin som er lang og dyr?
De mangler forøvrig fortsatt en godkjennelse tror jeg for å starte opp Covidstudiet.
Forøvrig. Deres revenue target på inhalasjonsløsning. 600-800 mill $ ila 24-36 mnd.

1 Like

Softox fikk tidligere i år foreløpig avslag på sin søknad om offentlig støtte blant annet fordi det ble påstått at det kommersielle behovet ikke var belyst i sterkt nok grad. Står i grell kontrast til slike tall.

3 Likes

Er spent på om patentsituasjonen som ble snakket om på presentasjonen er gjeldene mot dem. Det virker nesten useriøst at de skal greie å få til så mye på så kort tid, for så lite penger. Men all honnør til dem hvis de får det til.

Renholdsleder konferanse på kielfergen 9-11 november. Lørdag 10 skal fagleder renhold i Dnb holde foredrag om kontrakter. Burde være noe for Softox å vært med på…
bilde

https://www.byggrenverdi.no/

4 Likes

inneklima pilotprosjektet i hemsedal skal jo være ferdigt innen dette vel? Da har jo softox en veldig stor mulighet her.

Akkurat det var tanken min, ved godt resultat i Hemsedal så midt i blinken å presentere Effecdes for hele bransjen samlet på samme sted.

1 Like

Det regulatoriske er nokk på plass innen det.

Finnes det nasjonale anbud på overflateprodukter også? (Ala hinas)

Har du tipset selskapet? Send det til IR så formidler ho det vidare.

1 Like

Yepp, selvfølgelig😉

4 Likes

Vad hände med entusiasmen ? :wink: Döda havet här
Tystnad brukar innebära att man säljer i smyg. :slight_smile:

Er fullstendig til stede den og de har stand på den Bygg Ren Verdi konferansen…(bekreftet).

6 Likes

Vi venter på melding om oppstart SBE, SIS, godkjenning fra Svenska Kemi eller at nokre analytikarar tar opp dekning.

Mye godt i vente. Har småhandlet litt idag :+1:

Hva er egentlig poenget med et sånn et tullete innlegg? Er du negativ til selskapet må du gjerne begrunne det.

2 Likes

Mener Almås sa sbe var startet opp på q2 presentasjonen. og første pasient innrullert . Men muligt jeg tar feil?