Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Blir nok muligheter for billige aksjer ved kvartal rapporten igjen.
Tør kanskje ikke stå utenfor heller… :crazy_face:
Ikke akkurat gått bra siste kvartal rapportene.
Ganske sikker på at de må kjøre emisjon i desember, senest januar.
Da må de ha meldt godkjenning fra KEMI og positiv tilbakemelding fra SIS, før emisjon tror jeg.

1 Like

Nei, men da har det vel heller ikke vært maken til den presentasjonen som nå kommer, men jeg skal være så raus at jeg ønsker alle øretrillere lykke til :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 Likes

Da er de i full gang med Multiproduktet til forsvaret. Blir spennende å høre om Softox løsningen i pulver form.

bilde

13 Likes

Får håpe på gode resultater fra Sis og mye omtale snart…

4 Likes

Absolutt ingen tegn til at vaksine vil kunne gjøre noe annet enn å bedre vår evne til å leve side om side med covid. Som betyr et STORT behov for effektive behandlingsmetoder. Man kunne tidligere frykte at Softox kom vel sent til middagen, men det er intet som tyder på annet enn at pandemien vil herje videre side om side med utviklingsløpet.

3 Likes

Midler mot antibiotikaresistens, lungesykdom og karbonfangst er det eneste jeg investerer i. Verden går under og disse områdene er essensielle for å unngå det.

4 Likes

100% enig, selv om jeg personlig ville lagt til ørkenspredning (min største post pdd).

2 Likes

Covid når ikke opp til leggen på antibiotika resistens som er den største pandemien vi er i

3 Likes

Å kunne bli en leverandør til forsvaret er gull, det kan jeg bare si dere!

4 Likes

Er det multiprodukt i pulverform?

Er vel det Voie fra Ffi håpet kunne bli ja, i pulverform for å tåle kulde/varme bedre. Så det var snakk om multiprodukt i denne forbindelse som de nå sier de skal starte forsøk med.

Eit pulver en rører ut i vann ville nok kunne ha eit stort potensiale innen forsvaret men mange andre felt også.
Vi står bare i startgropa for hva Softox’s patenter kan brukes til.
Rart ikke det er mer trøkk i aksjen men tror det skyldes at de ikke er noen analytikarar som har tatt opp dekning av aksjen.
Når det skjer så vil en nok få eit annet moment her.

image
Kanskje noe som dette? Hvis man ser på Band of Brothers, så har de pulver Sulfa-pulver (hvit) på sår.

1 Like

Flere som husker denne glalaksen fra Sverige? Vi har vel ikke hørt noe om det fra munnhygiene enda foruten det lille som ble funnet fra søk fra flere her inne.

1 Like

Sulfa er det som brukes idag på f.eks sau og kyr med jurbetennelse osv. De gode gamle bønna brukte det selv også på sår.

1 Like

Thank you for registering for the SoftOx Solutions AS Strategy and Capital Markets Day, and our Q3 2021 results presentation on Wednesday the 17th of November 2021 at 09.00 to 12.00 (CET).

The venue for the meeting is meeting room Bonnevie at Technopolis, Martin Linges Vei 25, 1364 Fornebu.

For those of you attending the video presentation, please use the attached link; SoftOx presentasjon on Vimeo

Schedule:
09.00-09.10 Opening remarks from CEO Geir Almås
09.10-10.00 Technology platform and business strategy

10.00-10.10 Coffee break

10.10-11.40 Program areas for development
11.30-11.45 Finance
11.45-12.00 Q&A

Before and during the presentations, you can forward your questions to our email ir@soft-ox.com. We will answer most of the questions during the Q&A session. The remaining questions will for practical reasons be answered as soon as possible.

There will be served Coffee/Tea and some light snack during coffee breaks.

We are looking forward to welcoming you to our Capital Markets Day.

Med vennlig hilsen/Kind regards,

Kristine M. Rød

Økonomisjef/CFO

10 Likes

Nå burde det offentlege vert frempå og gitt Softox penger og tillatelse til fastteack på inhalatoren.
Vi står overfor en kollaps i helsevernet om en ikke får snudd utviklingen av covid.
Inhalatoren er løsningen og vi trenger den nå.

Inhalatoren er flere år unna å være klar for markedet, om vi liker det eller ei. Men det er soleklart positivt for verdsettelsen at covid fortsatt utgjør et gedigent samfunnsproblem på verdensbasis. Tross alt en mulighet for at BP ser sitt snitt til å kapre teknologien i løpet av kommende år.

2 Likes

Nei inhalatoren kan være klar ganske kjappt om de får med seg det offentlige og fasttrack.
Vaksiner og annen medisin mot covid har fått dette og får Softox til noe lignende kan produktet være på markedet innen rimelig kort tid.
Når nå verdenssamfunnet kolapser på nytt så tvinger det seg gjennom flere muligheter for Softox produkter.

6 Likes

SIS har fast-track, men at det er teoretisk mulig å trekke i tråder for å speede opp prosessen enda et par hakk stemmer nok helt sikkert. Uansett hva så er covid-suppen et gedigent gode for selskapet. Når fase-1 er ferdig vil pandemien ha fått enda noen vintermåneder på å godgjøre seg, samtidig som effekten av vaksinen har svekket seg tilsvarende. Får ikke bedre grunnlag for å best case kanskje ende opp med å bli båret på gullstol av det offentlige med tilskudd og det som bedre er.

4 Likes