Har sittet og sett kapitalmarkedsdagen i opptak i dag, og jeg er 100% enig med deg her @investor6 Teknologien og det vitenskapelige er virkelig interessant, men jeg får dårlige vibber av ledelsen, spesielt Almåsen selv. Han er helt sikkert en ekstremt dyktig gründertype, men dersom de nå skal ta steget videre så burde de kanskje se etter en enda mer profesjonell CEO.
Jeg synes han er alt for lite presis i sine uttalelser, han overselger som en ivrig pastor og han virker fortsatt alt for optimistisk i sine uttalelser enn det han hadde trengt å være.
I tillegg er det relativt akutte pengebehovet en problemstilling som gjør at jeg foreløpig ikke vet om jeg tør å investere på det nåværende tidspunkt. Jeg har ingen tro på at de er en stor partneravtale rett rundt hjørnet (det sa jo faktisk Almås direkte også), så det mest sannsynlige er vel et par gode nyheter og en emisjon i kjølvannet. Det trenger absolutt ikke være krise, men jeg har bare ikke så mye tillit til ledelsen at jeg hopper blindt inn i aksjen nå (selv om jeg har lyst basert på teknologien og mulighetene som ligger der).