Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

1 Like

Ser det er mange barn som blir innlagt på sykehus i SA nå. Da begynner det plutselig å bli veldig alvorlig. Har 3 små barn selv, så håper virkelig det kommer noen form for vaksine/medisin for de også. Finner man ut at SIS er helt ufarlig i fase 1, så bør de sende dette til små barn uten alternativ sporenstreks. Hadde et barn inne på sykehus med pustevansker grunnet RS virus for noen måneder tilbake og det var langt fra gøy. Er vel noe av det samme som skjer med corona også.

10 Likes

Det er nå tabletter som man mener vil virke meget godt mot Omikron på vei .

Pfizer sine?

Hovedgrunnen til min lille posisjon er egentlig om de skulle klare å lykkes med SIS og den tar lungebetennelse… men covid ville jo vært en enorm bonus akkurat nå

Det holder lenge om dem lykkes med noe av det andre, og det er overveiende sannsynlig.

2 Likes

Pfizer sine har vel vist en effekt på 87% i studier men er ikke godkjent enda.

Men Merck er allerede på markedet med en effektiv tablett for Covid-19 syke pasienter. Madsen i FHI uttalte vel nylig at Norge har gått til innkjøp av disse, og at de også vil kjøpe Pfizer sine tabletter når de passerer godkjenning om kort tid.

Jeg tror kanskje SIS kommer litt sent i markedet akkurat i forhold ti koronapandemien, men anvendelsen for en SIS-inhalator er formidabelt i forhold til mange andre lunge- og luftveislidelser.

Ja, og det er sikkerhetsnettet :slight_smile:

1 Like

Jeg håper du har rett:)

1 Like

Covid er nok kommet for å bli. Om enn i en mindre inngripende form med tider og stunder. Føler meg rimelig sikker på at det vil kreve en hel rekke med verktøy til disposisjon for at menneskeheten skal lykkes med å begrense ubehaget til et absolutt minimum. Som vil inkludere både en årlig vaksine, tabletter som ytterligere minsker sjansen for alvorlig sykdom og virusdrepende inhalator.

Vi snakker om en verden med milliarder av mennesker. SIS som et nisjeprodukt vil være nok til å ta Softox til himmels og forbi. Og da har man alle andre former for lunge- og luftveislidelser i tillegg.

6 Likes

Aaleby/ Bjørn Igen kom med mye informativt i sine innlegg tidligere. Nå har dette blitt til tro håp og
Kjærlighet……

Det gjør han fortsatt, er du ute etter hodeløs hausing så er nok ikke dette rette forum.

Innlegget handlet om å prøve å tolke mulige samfunnsretninger. Som er essensielt hva Softox angår. For å kunne danne en oppfatning om potensiell etterspørsel etter selskapets kommende produkter.

Tro, håp og kjærlighet i en saus av alt for store forhåpninger kan du garantert finne i hopetall, i gamle innlegg fra undertegnede. Og muligens noen som traff noe i nærheten av blink.

Lar meg ellers fascinere av ditt behov for å bli personlig. Og den ensporete trangen til å diskutere på metanivå, for å mate ditt eget ego. Heller enn å bidra til å løfte nivået.

1 Like

Hvis Hemsedal-prosjektet blir bra, kombinert med god sikkerhetsprofil på SIS fase1, bør de fortelle mer om disse fogging/«damp» planene. Er det på fly og flyplasser osv det er tenkt, mon?

1 Like

Hotellnæring, treningssentre, skoler, butikker kollektivtransport samt helse- og sykepleie. markedet er stort. fordelen med fogging er at det går urolig raskt å fogge et lokale, der renholdspersonale med spesial utdanning før måtte gå over vær eneste flate. Tid og penger spart, covid eller ikke, det er vel lett å selge?
Fogging dekker alle flater i rommet, under og over stol og bord ect.

7 Likes

Noen som har en god link til Hemsedal prosjektet?

Du finner en beskrivelse av prosjektet her, fra en avisartikkel i Hallingdølen SoftOx Solutions 2021 - #319 av Aaleby

2 Likes

Fant denne fra 30sep.2021. Usikker om den har vært publisert her.

1 Like

Fra ca 11 min.

2 Likes