Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Softox hadde solgt så sykt i USA med den vinklingen :smiley:

1 Like

Det er trøkk i aksjen i dag!
image

7 Likes

Hyggelig å slå på traderen i dag, 73,70 det lar seg høre. :+1:

2 Likes

Er det noen som vet litt konkret hva den patenten til Softox innebærer? Jeg tenker på om hvor enkelt/vanskelig det er å få enerett på klor/eddik kombinasjonen som de driver på med.

https://patents.google.com/?assignee=softox&oq=softox

Noen som har en top50 oversikt for å se hvordan tingenes tilstand er? Jeg har en følelse av at en ny større aksjonær kjøper seg opp…

1 Like

Mye mulig at du har rett (fra fredagens handel)

5 Likes

Msip = Morgan Stanley Infrastructure Partners

Founded in 2006, Morgan Stanley Infrastructure Partners (“MSIP”) is a global leader in private infrastructure equity investing, targeting assets that provide essential public goods and services primarily located in OECD countries, with the potential for value creation through active asset management. With a diverse team across 6 offices in North America, Europe, and Asia-Pacific,

13 Likes

Vil bare passe så utrolig bra med godt resultat fra Hemsedal nå mens det er positivt moment i aksjen… gjerne med antydninger om flere samtaler om avtaler i utland🍾

5 Likes

Min tanke er når store aktører må kjøpe i åpent marked, er at en evt emisjon blir noe mindre sannsynlig ?

2 Likes

Er en del “større” fisker som vil inn nå.

Går som det griner, men hadde egentlig sett at vi lå på ca 72 et par dager, konsolidere litt🤪?

1 Like

Fy f…

På tide at denne aksjen får en velfortjent oppgang. Har vært en trist 2021, men desember har vært helt konge. 2022 blir året gutta, HODL. Kun 9 millioner aksjer.

3 Likes

Spørs om det er vennene til de i SB1M som handler nå :stuck_out_tongue:

6 Likes

Kommer det analyse før jul settes ny ATH med ett smell

3 Likes

En smooth 100% stigning siden begynnelsen av oktober. Satser på dobling nå fremover sånn ca hver 3 måned :smiley: :ok_hand:

4 Likes

Softox og Desert Control er de to norske selskapene jeg har mest tro på. Orker ikke å kjøpe blue chips som er overpriset deluxe. Disse aksjene kan endre verden slik vi kjenner den, til det bedre.

3 Likes

Yessss dette her går veien.

1 Like

Rolig nå gutter og jenter, rolig… det er aksjer nok til alle. Eller, nei det er det faktisk ikke!

LØØØØP OG KJØØØØØØP! :laughing:

Men ærlig talt så holder det med 10% stigning på en dag, ønsker ikke at dette skal bli for spekulativt.

1 Like