Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Pust rolig kommer hemsedal nå får vi alle en pause der vi kan trekke pusten🙂

Fint om det nå kommer noen gode resultater eller en analyse snart. Slik at vi ikke raser nedover igjen

2 Likes

Bare så det er sagt, jeg har sett beholdninger bli flyttet fra en MSIP-konto til en JP Morgan konto uten at det blir meldt på børsen (synes i volumet), så jeg tror dette er enkeltaksjonærer, ikke fond som kjøper via MSIP. Er vel noe greier med at amerikanere ikke kan eie utenlandske aksjer direkte, så de gjør det på denne måten.

1 Like

Når kommer børsmeldingen ?

Tipper denne uka…

Når man sitter med kun Soft og Desert, med litt Ulti krydder på siden :hot_face: Utrolig gledelig utvikling og reisen har knapt begynt :champagne:

3 Likes

80 har vært en kurs Softox stadig har snudd på. Ryker denne i dag så er det extremt bull!

Sist den snudde var pump & dump ala ASP. Forhåpentligvis går kursen av mer fundamentale grunner denne gangen.

1 Like

Hodle nå

"Resultatene fra Hemsedalsprosjektet er under analyse nå, og det forventes at resultatene vil bli kommunisert medio desember. "

1 Like

Hvor leste du dette?

Ikke dra inn slike krypto/meme stock begrep her da… :wink:

Dette er faktisk god gammel ekte investering, med selskap som har substans og faktisk flere reelle produkter!

2 Likes

En mail jeg fikk fra IR for noen uker siden.

Står i Q3-rapporten…

Ja de er det, takk for at du arresterer meg på den.

1 Like

Honnør for god fluffing av Geir Almås!:clap:

1 Like

Jeg vil påstå at jeg aldri har sett en så aksjonærvennlig CEO som Almås. Han buller selskapet som faen, sitter med store aksjeposter i selskapet, hele familien og selskapet er “all in”, opsjoner på 100+tallet osv. Denne mannen er den perfekte CEO for selskapet, foreløpig ihvertfall. Elsker den karen as

17 Likes

Den kraftige stigningen i dag, sannsynligvis kun basert på Almås’ euforiske visjoner for virusbekjempelse, kan jo fort slå tilbake. Foreløpig er det lite substans i disse visjonene, slik jeg ser det.

1 Like

Markedet er ikke veldig enig med deg

1 Like

Nja, nå tar det nå livet av virus, så litt substans er det, slik jeg og markedet ser det.