Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

SoftOx Solutions 2021-2022

https://newsweb.oslobors.no/message/549468

SoftOx Solutions AS: Contemplated private placement

6 Likes

Vet ikke om jeg skal le eller grine - nÄ kan jo hausse gjengen over her se realiteten i hvitÞyet og at synsing betyr nada.

Positivt Ä fÄ inn stÞrre aksjonÊrer og mer penger.
SÄ fÄr vi se om smÄaksjonÊrene ogsÄ fÄr delta.

1 Like

Fantastisk bra levert av AlmÄs. Skal bli en sann glede Ä fÄ den overstÄtt.

10 Likes

10% Utvanning, hva kan man anta? Hva slags rabatt kan man regne med mon tro?

Dette er dyktig ledelse! Hva er snitt omsatt pris siste 3 dager? TÞr vi hÄpe emosjonspris hÞy 60 eller ligger det lavere?

4 Likes

HÄper vi slipper den jÊvla rep-emien

Fint Ă„ fĂ„ satt emisjonen i momentum oppover – og blir en god derisk Ă„ fĂ„ penger pĂ„ bok. :slight_smile:
SÄ fÄr en se hvor lenge emien tynger kurs
 Synes uansett det er opplÞftende at man slapp en kriseemi da aksjen surret nede pÄ lavt 40-tall.
Og pÄ denne mÄten opprettholder man vel at alle emisjoner er satt pÄ stadig hÞyere kurser :slight_smile:

14 Likes

Ikke dumt Ä sette emi nÄ selv om jeg trodde de skulle vente litt lengre. Jaja, da har ikke baisserne noe mer de skulle sagt ihvertfall. Lurer pÄ hva emi kursen blir og om det blir en rep emi.

SpÞrs vel hvor mye den vil tynge. Har selv holdt igjen eksponeringen av visshet om at det bare er snakk om Ä lande pÄ et behagelig nivÄ fÞr emien kommer og forhÄpentligvis gjelder det mange mange flere.

5 Likes

Tar vel bare noen dager sÄ begynner de Ä gnage om neste emi :clown_face:

SoftOx Solutions AS (the “Company”) has engaged SpareBank 1 Markets AS

FÄr vi endelig analysen vÄr i morgen da tro?

1 Like

Den lar nok vente pĂ„ seg iom at det ikke ble benyttet som redskap til Ă„ “pumpe” kursen enda hĂžyere.

Dessuten mÄ det vel gÄ sÄ og sÄ lang tid, (1-2 mÄneder) etter fullfÞrt emisjon.

1 Like

Geir har ihverfald sÞrget for store julegaver til broderens familie i forhold til lÄnet. Emi mÄtte komme, MEN endnu engang bliver det pÄ smÄsparenes bekostning. Det havde vÊret mere skikkeligt med egentlige resultater i stedet for at hausse aktien i pressen med info, som ikke har vÊret bÞrsmeldt. Dette trÊk var ikke blevet vel modtaget, hvis det var pÄ en dansk bÞrs, men jeg anerkender, at vi er i Norge og sÄ kan alt ske. Jeg liker slet ikke fremgangsmÄden, men er spÊndt pÄ fremtiden. Lykke til. NB. Jeg har selv mange aktier i SoftOX

Slettet

Ehhh
 Nei, dette er jo helt feil!!
De utsatte emien ved Ă„ ta opp et mindre lĂ„n – nettopp for Ă„ kunne sette emien pĂ„ hĂžyere kurs og pĂ„ den mĂ„ten hensynta smĂ„sparerne som da ikke blir unĂždig utvannet pĂ„ lave kurser!
Jeez

12 Likes

16des ble ogsĂ„ dato’n sist dem kjĂžre emisjon ogsĂ„.
Alle viste den kom, sÄ fÄr vi hÄpe den drar noen stÞre investorer. De henter ikke akkurat mye denne gangen heller.
Vil tro at de regner med inntekter framover nÄr de henter kun kapital for 1 Ärs drift.

Vi er ikke enige - og det er fair nok. Lad os se, hvad fremtiden byder. Lykke til

Emi har jo en lei tendens til Ă„ drepe momentumet ganske greit.

Er vel skapt et inntrykk i markedet at det ikke kom til Ă„ bli emisjon.

1 Like

Tja, bedre Ä fÄ satt den her enn med momentum ned og pÄ 40-tallet.
SĂ„ ja som sagt, en fĂ„r se hvor lenge emien tynger kursen nĂ„ – men bedre at den tynges pĂ„ 60-tallet enn 30-tallet pga emien (som jo nesten mĂ„tte komme).
Det kan lett skje ting som gir en del positivt momentum videre ogsÄ utover i 2022, mener jeg. Tror SIS kan bli litt forsinket, men er spesielt spent pÄ hva som skjer der etter fase 1.
Kan ikke snakke for markedet, men jeg har ikke hatt inntrykk av at det ikke kom til Ä bli emisjon - og vet andre har avventet emi med Ä gÄ inn igjen.

3 Likes