Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Selvsagt er det substans i visjonene selv om ingen ting så langt er bevist (som er hvorfor kursen ikke er ti-ganger høyere eller mer).

4 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/549468

SoftOx Solutions AS: Contemplated private placement

6 Likes

Vet ikke om jeg skal le eller grine - nå kan jo hausse gjengen over her se realiteten i hvitøyet og at synsing betyr nada.

Positivt å få inn større aksjonærer og mer penger.
Så får vi se om småaksjonærene også får delta.

1 Like

Fantastisk bra levert av Almås. Skal bli en sann glede å få den overstått.

10 Likes

10% Utvanning, hva kan man anta? Hva slags rabatt kan man regne med mon tro?

Dette er dyktig ledelse! Hva er snitt omsatt pris siste 3 dager? Tør vi håpe emosjonspris høy 60 eller ligger det lavere?

4 Likes

Håper vi slipper den jævla rep-emien…

Fint å få satt emisjonen i momentum oppover – og blir en god derisk å få penger på bok. :slight_smile:
Så får en se hvor lenge emien tynger kurs… Synes uansett det er oppløftende at man slapp en kriseemi da aksjen surret nede på lavt 40-tall.
Og på denne måten opprettholder man vel at alle emisjoner er satt på stadig høyere kurser :slight_smile:

14 Likes

Ikke dumt å sette emi nå selv om jeg trodde de skulle vente litt lengre. Jaja, da har ikke baisserne noe mer de skulle sagt ihvertfall. Lurer på hva emi kursen blir og om det blir en rep emi.

Spørs vel hvor mye den vil tynge. Har selv holdt igjen eksponeringen av visshet om at det bare er snakk om å lande på et behagelig nivå før emien kommer og forhåpentligvis gjelder det mange mange flere.

5 Likes

Tar vel bare noen dager så begynner de å gnage om neste emi :clown_face:

SoftOx Solutions AS (the “Company”) has engaged SpareBank 1 Markets AS

Får vi endelig analysen vår i morgen da tro?

1 Like

Den lar nok vente på seg iom at det ikke ble benyttet som redskap til å “pumpe” kursen enda høyere.

Dessuten må det vel gå så og så lang tid, (1-2 måneder) etter fullført emisjon.

1 Like

Geir har ihverfald sørget for store julegaver til broderens familie i forhold til lånet. Emi måtte komme, MEN endnu engang bliver det på småsparenes bekostning. Det havde været mere skikkeligt med egentlige resultater i stedet for at hausse aktien i pressen med info, som ikke har været børsmeldt. Dette træk var ikke blevet vel modtaget, hvis det var på en dansk børs, men jeg anerkender, at vi er i Norge og så kan alt ske. Jeg liker slet ikke fremgangsmåden, men er spændt på fremtiden. Lykke til. NB. Jeg har selv mange aktier i SoftOX

Slettet

Ehhh… Nei, dette er jo helt feil!!
De utsatte emien ved å ta opp et mindre lån – nettopp for å kunne sette emien på høyere kurs og på den måten hensynta småsparerne som da ikke blir unødig utvannet på lave kurser!
Jeez…

12 Likes

16des ble også dato’n sist dem kjøre emisjon også.
Alle viste den kom, så får vi håpe den drar noen støre investorer. De henter ikke akkurat mye denne gangen heller.
Vil tro at de regner med inntekter framover når de henter kun kapital for 1 års drift.

Vi er ikke enige - og det er fair nok. Lad os se, hvad fremtiden byder. Lykke til

Emi har jo en lei tendens til å drepe momentumet ganske greit.

Er vel skapt et inntrykk i markedet at det ikke kom til å bli emisjon.

1 Like