Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

(Deleted)

3 Likes

Tja, bedre å få satt den her enn med momentum ned og på 40-tallet.
Så ja som sagt, en får se hvor lenge emien tynger kursen nå – men bedre at den tynges på 60-tallet enn 30-tallet pga emien (som jo nesten måtte komme).
Det kan lett skje ting som gir en del positivt momentum videre også utover i 2022, mener jeg. Tror SIS kan bli litt forsinket, men er spesielt spent på hva som skjer der etter fase 1.
Kan ikke snakke for markedet, men jeg har ikke hatt inntrykk av at det ikke kom til å bli emisjon - og vet andre har avventet emi med å gå inn igjen.

3 Likes

Blir bra dette her. Enklere for større investorer å komme seg inn. Mange som ikke engang vurdere å småkjøpe seg inn mens de driver kursen tosifrede prosenter opp hver dag… En emisjon slik favner mye bredere.

Mange her kommer til å bli overrasket over hvor lett og hvor høy kurs denne emisjonen blir gjennomført på. Svaret har vi allerede i morgen tidlig, senest :wink:

3 Likes

Fantastisk nyhet. Endelig kom den! Nå blir det endelig slutt på det emisjons-maset. Hva skal stoppe oppgangen fremover nå?

6 Likes

Klart det!

Tipper den blir satt på 62-63

Se her ja :grin::wine_glass:

Tipper den settes på 70

Tvilsomt at de får med den siste pumpen denne uken.

Ser fint for meg høyt 50-tall også

Så ble det emisjon i år også :man_shrugging: :sweat_smile: Jeg hadde jo mine “bange anelser” for en stund siden, men det hindret meg ikke fra å stige ombord på SoftOx-skuta for noen dager siden, likevel. :cowboy_hat_face:

Får vi en tegningskurs på 60-tallet er jeg strålende fornøyd, men jeg har null forhåpninger akkurat nå. Vi får bare vente og se i løpet av kvelden/morgenen.

Uansett er caset styrket da vi får eliminert likviditetsrisikoen, og vi kan begynne å fokusere på resultater, salg og partnerskap! :facepunch:

12 Likes

55 er tallet.
Tallet er 55

Selskapet fortjener all honnør for hva de har klart i 2021, en mesterlig snuoperasjon etter stygg motvind myndigheter.

At det ville komme en emisjon var jo noe veldig mange ventet på.

5 Likes

Er det bekreftet?

Screenshot_20211215_175726_com.google.android.gm

2 Likes

La oss slenge ut random tall i hele kveld!

Tallet er 69…

Det var flott at emien kom på denne oppturen (eller at oppturen ble lagt for å lette emien, hvem vet?) og at emi-spøkelset endelig blir jaget ut av skapet.

Sier meg MEGET fornøyd OM det blir rep-emi og jeg kan laste opp enda mer på 55,- (som nevnt over)

1 Like

Ble foreløpig kortvarig glede opp mot 80 hvertfall, men det kunne sikkert ikke vente om de skal kjøre på med planene fremover… det er jo også litt usikkert ift makro fremover, så like greit å banke det… blir det aksjer å plukke på 50 tallet i morgen på børs også da tror dere? Jeg som var så fornøyd med å ha plukket litt mer på 63,4 :rofl:

1 Like

Håper “smartingene” dumper, bare hyggelig det, med andre meldinger like om hjørnet :wink:

Fint for selskapet at det får likviditeten i orden. Men jeg kan ikke være ærlig å si at en aksjekurs på 55kr er særlig imponerende. Det er jo nesten 30% rabatt under dagens sluttkurs. Om dette er tilfellet så blir det nok ingen grønn dag i morgen :unamused:

1 Like

Slutter vel på rundt 65kr igjen - slik som forrige gang det var emisjon på 55kr

Hva i helvete? Hvorfor blir emien på 55, HVA FAEN?!? Emien skulle bli satt på ihvertfall 65, er det så dårlig med likviditet i dagens marked? Var hyggelig med litt grønne tall i noen dager, har ventet på det i et år. Nå blir det røde tall på open i morgen…

2 Likes