Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Tenke seg at jeg ble kjeppjaget av enkelte vekk fra Soft-kanalen på XI for noen uker siden for å nevne snarlig emisjon som en sannsynlig begrensende faktor på kort sikt og at jeg forventet at rabatten ville lande på 20%…

Kr 55 gir ok mening med tanke på hvor kursen har befunnet seg over tid i det siste. Skal bli godt å få revet av plasteret og bli ferdig med føljetongen.

6 Likes

Nå må vi roe helt ned her.

55kr er ~20% ned fra gårsdagens close. Så steg den masse idag, av uante årsaker egentlig.

Skulle gjerne hatt emisjonskursen høyere opp, men 55kr er ingen krise.

Jeg plukket også de siste på ca 63kr @stone :grin::rofl:

2 Likes

55 kroner er ganske krise med tanke på at sist emisjon ble også satt på samme kurs. Samtidig har det skjedd jævlig mye positivt i selskapet på denne tiden og markedet har fucked Softox ganske godt. Jeg er jævla pissed nå lol

2 Likes

Ja da kan du trygt kjøpe igjen, du og mange andre, det blir gøy !

1 Like

55kr var noe drøyt ja. Kunne håpet på en hemsedal-melding ikveld/imorgen for å opprettholde litt, men om alt der er klart nå ville den trolig blitt sluppet idag istedenfor.

Sitter med 20% i Soft. Hadde hatt det doble uten emi-faren.

2022 bør kunne bli episk!

3 Likes

Huff ja, det kan jo ennå gå flere dager til den kommer :crazy_face:

Ja, nå blir det interessant og se hvordan Hemsedal-prosjektet håndteres. Det skulle komme medio desember, sies det.

Imorgen etter close er kanskje god timing for å komme ut med resultatene. :hugs::hugs:

4 Likes

55? Er det bekræftet. Er det belønningen? Her er det jo netop småsparerne, som betaler gildet, igen.

Det spekuleres i kurs ned godt under emisjonskursen imorgen. Isåfall helt latterlig om en emisjon med ca 10% utvanning skal senke kursen 30% og mcap over 200 millioner🤣 solgte 30% av aksjene som en del av en kortsiktig trade idag. Ser vi 50-tallet imorgen skal jeg ha alt tilbake pluss en god del mer🤣

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

På kort sikt blir vi vel “straffet” av dette men det er på høy tid at de får finansieringen litt på stell. Så jeg er positiv til at de benytter anledningen til å sette en greit priset emisjon nå og får litt arbeidsro.

Er nok enklere å få investorer i datterselskaper også når man ikke har et finansielt skakkjørt morselskap.

2 Likes

Samme dato 16des i år som i fjor. Har ikke noe informasjon på min side. Bare storebror som får nå. Beklager :exploding_head:

4 Likes

Du kan købe mine og der er rigtig, rigtig mange. Det her var dråben. Jeg finder selv ud af døren i morgen. 30 % rabat - helt ude i hampen. Ønsker jer god jul og held og og lykke i SO . Intet personligt, min frustration er rettet mod mig selv og ledelsen

Hadet!

1 Like

Når kursen var 38kr drømte vi om emisjon på 55kr. Nå er den satt. Høres bra ut spør du meg. Blir garantert litt humpete framover, på sikt ser det jo bra ut

4 Likes

Takk for tilbudet. Mye mulig jeg kjøpe de, så får du ha lykke til videre.

1 Like

lige over og god jul til norge

Er så jævlig irritert over at jeg kommer til å se røde tall igjen. Alt har gått imot meg det siste året fuck as

2 Likes

Det kunne ha vært verre Kalle.
Du kunne endelig se grønne tall på porteføljen din som har vært i minus i 1,5 år, så blir det økokrim razzia på PNOR og du er tilbake akkurat der du var :joy:

3 Likes