Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Fri frakt over 350kr. Hånddesinfeksjon - 250ml flaske – SanaShop

1 Like

Noen som vet når rep emisjonen gjennomføres?

Sikkert ikke ferdig med rep før om 4-6 uker.

Fatter ikke hvorfor de ikke kan gjennomføre den nå med en gang så vi får den overstått.

Spiller da ingen rolle. Aksjen går når det kommer nyheter uavhengig av rep emisjon.

5 Likes

Fortrinnsrett emi tar endel tid. Tidskrav for steg. Ikke sjekket kravene fra vedtektene
EGF krever minst 1 uke fra innkalling til gjennomføring.

Emmisjonen kan ikke avslutte tegning før minst 2 uker etter prospeketet er godkjent og sendt ut.

Prospektet regner jeg med ikke blir ferdigstilt og sendt til godkjenning før etter egf.

Pleier å ta/sette lengre tider en minstekravene.

1 Like

EGF er avholdt (29/12). Sak 4 var;
4. Authorization to increase the share capital in relation to a repair issue and subsequent
share capital increases

Så er vel bare prospekt og tegningsperiode som gjenstår.

2 Likes

Interessen for rep emisjonen blir nok laber om ikke kursen er på eit høyere nivå når den gjennomføres.
Så det bør snart komme noe fra selskapet som kan løfte kursen om de ønsker å få inn noen kroner i rep emisjonen.

Enig. Nytter ikke å kjøre rep med kurs på 55.

Får se om de bevist bruker litt tid før de annonserer og gjennomfører rep emi for å eventuelt kunne få med en positiv melding først da :slight_smile:
Ferdigstillelse av SIS fase 1 som viser at det er trygt og uproblematisk å benytte løsningen hadde vært fint. En konkret plan for opprettelse av SIS-selskap og hinting om partner på plass hadde også vært ønskelig.
Hadde i hvertfall vært fint om kursen steg litt og emisjonen ble gjennomført. Behøver nok ikke så mye høyere for at folk skal velge å delta tror jeg.

2 Likes


26 Likes

Rep-emi ligger som en klam hånd over aksjen, kommer det en positiv melding så blir det tradisjonen tro sell on news fra kannibalene. Her trengs noen flere voksne langsiktige om dette skal endre seg.

1 Like

Så mye annet som går bra og Softox henger fast i emikursen:-(

Innså selv for alvor halvveis inn i 2021 at man kan ikke la det fundamentale på sikt blende for virkeligheten her og nå; finnes 0 interesse blant de institusjonelle. Dette vil forhåpentligvis snu til slutt og de som kjøpte på bunn har allerede hatt en eventyrlig reise, men pdd frister det dessverre lite å binde opp veldig mange prosent av porteføljen.

Heldigvis har Softox så mye spennende på gang at pendelen bør kunne svinge i riktig retning i ikke altfor fjern fremtid.

7 Likes

Fra tidligere. Oktober 2021. Litt morsomt med interesse fra Saudi Gazette.

2 Likes

The LEO Foundation supports the best international research in skin diseases and aims to make Denmark a global beacon for skin research.

5 Likes

Så Thomas Bjarnsholt la ut den der på twitter, så Softox er nok informert om det finnes muligheter for dem.

5 Likes
6 Likes

Synes det er på høy tid at miljødir kommer med en avklaring på om overgangsordning faktisk gjelder slik at Softox kan levere til Hinas. Pr dags dato kan de vel ikke levere selv om de oppfatter at EU mener det?

1 Like

Vil jeg absolutt tro de kan. Norge må følge EU sin fortolkning av EU sitt regelverk. Dvs. jeg tror ikke engang de må vente på avklaring. Men det vet jeg naturligvis ikke.

1 Like