Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Bagatelliserer ikke mulighetene på sikt, men den umiddelbare påvirkningen på kursen. Men det avhenger selvsagt av hvilken type medieomtale det måtte få.

1 Like

Mange bekker små, osv. kanskje den som tipper entusiasmen over på fomo siden. Sis fase 1 svar i mars? Det er ikke lenge til.

1 Like

Hvis alle bekker små samles i Softox så blir det flom! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hørte Safedes virket veldig bra mot herpes også.

Hørte fra en kompis?

Skal se det kommer en SafeDick på markedet etter hvert. :grimacing:

1 Like

Hørt det fra meg. På Xtrainvestorchatten.
Dog var det ikke snakk om genital herpes, men herpes simplex(munnsår).
Jeg kan gjerne resitere hele teksten min, hvis det er ønskelig.

3 Likes

Ja det er ønskelig. Dette kan støtte opp om at softox virker inne i cellene. Mot virus. Ved positiv SIS fase 1 kan man ta enda større veddemål om folk har opplevelser som dette.

1 Like

Fra 8. desember

Ja. Uten å kuppe diskusjonen med mine plager, så vil ØNH få mindre å gjøre av meg :slightly_smiling_face: Jeg har også testet safedes på div plager og det som ble en gledelig oppdagelse var at det forkorter tiden med munnsår betraktelig. Jeg har testet alt(og da mener jeg ALT) mot dette. Fra kjerringråd, legemidler, helsekost og noe dodgy opplegg fra utlandet uten at det kortet tiden noe. Fra jeg kjenner prikkingen til jeg er symptomfri går det 3 dager når jeg påfører safedes to ganger daglig. Sårene blir heller ikke store. Med “tradisjonell” behandling tar det fra 10-20 dager før jeg er symptomfri. Dette visste de selvfølgelig hos Softox da jeg delte den gledelige nyheten, og jeg burde sikkert ha lest meg til det.

15 Likes

Så de kan i grunn begynne å produsere på mindre flasker for å selge som mollusker og herpes medisin til 4 x pris ? :wink:

1 Like

Jeg tenker at krem kanskje er en bedre løsning.
Gir en mye enklere påføring.

Jeg har som sagt prøvd alt mulig mot dette, men SafeDes er det som har vist seg effektivt.
Ville kjøpt det uansett pris, for totalen på alt som har blitt prøvd opp igjennom årene vil uansett ta litt tid å ta igjen. Siteres gjerne på det!

1 Like

Ja, dette er jo kanskje en av mange “opportunity x” i viftediagrammet de har delt… Blir spennende å følge med fremover. Som de sa på CMD har de jo bevist proof-of-sales, og sa vel at samtaler er påbegynt med partnere… sa vel noe sånt som “kan ikke si hvem vi snakker med eller hvor langt vi er kommet… ting tar tid”

1 Like

Superprodukt det her.
Kan også nevne at det hadde god effekt på munnsår hos hunden min også. Grodde på noen få dager.

Hva I helvete skjer. Faller hver eneste dag…

“alt” faller i disse dager… makro

2 Likes

Ingen umiddelbare triggere på kort sikt, samt at mange kjøpere deltok i emi, og er da ferdigkjøpt, så da kan boter o.l trykke kurs ned på lavt volum

Bare å kjøpe litt det, alle mann:)
Hypochlorus (HOCI) has limitless potential applications, it is one of the most effective biocides known to man. It eradicates all bacteria, mycobacteria, spores, fungi, viruses including #COVID19 within 15 seconds. It is 300 times stronger than bleach yet 100% safe for human use.

2 Likes

Jeg kjøpte for 30k i går på 50kr. Nå er kursen ramlet ytterligere ned. Trodde vi skulle opp til emisjonskurs jeg…

Kjøpte en del på 55🤪

Hva vet vi om det ?