Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Ingen KJENTE triggere på kort sikt da. Oppkjøp, avtaler o.l sol først meldes når de skjer kan komme, og de kan fortsette å utebli

Resultater Hemsedal skal komme i januar ifølge IR

1 Like

Jeg leste: “Jeg kjøpte 30k i år…” og tenkte, det var friskt, aksjer for 1,5m på en dag! :cowboy_hat_face:

Ny melding fra IR nå? Synes noen snakket om midten av Januar tidligere.

Ja du har muligens rett, medio januar. Snakker om den eposten fra irsom ble postet her, eller på xtrainvestor sist.

Ja, ok. Kanskje setter litt midletidig fart, men de sa vel medi Des også, klarer ikke helt å stole på de. Det kommer når det kommer.

Helt sikkert ikke softox som råder over når den skal offentliggjøres

Nei, men da er det rart å komme med spesifik guiding

Det er bare spørsmål om kort tid før vi hører noe fra selskapet tenker jeg.
Er flere triggere som kan dukke opp

2 Likes

SotftOx har sikkert bare videreformidlet informasjon de selv har fått.

1 Like

Dette ble sendt til miljødirektoratet fra EFSA 2 desember. Softox sendte ut meld 1 desember ang hvordan EU tolket reglene. Vet ikke om disse har direkte sammenheng da jeg ikke er god på denne typen språk. Dette er også forøvrig bare en av mange slike type biocid forespørsler, og er ikke unik.
Incorporation of Regulation No 2021365 approving active chlorine released from hypochlorous acid as an active [10879].pdf (398,1 KB)

Her er svaret som sendes ang HOCL og mange andre biocider. Hvor det står at HOCL typen som Softox har skal implementeres i type 1 kategori, er godkjent fra oktober 2021. Med fotnote om at produktet må være godkjent. Så usikker på om man kan dra noen konklusjoner ang overgangsordninger.
Letter to ESA[10889].pdf (1,3 MB)

Der er også en fotnote på at produktet må være godkjent.

3 Likes

Skjønner ikke da hvorfor de ikke godkjenner når alle de forskjellige dokumentene går inn for full implementering. Virker som det kun er trenering fra MD…

3 Likes

Hvor mange er med SBE studiet? Burde vel snart nærme seg slutten der?

De som selger på dette nivået angrer nok snart.

1 Like

Ja inget kan gå fel med softox. Finns ett ordspråk som kan vara bra att i bakhuvudet " If something sounds too good to be true, it probably is". :wink:

1 Like

@erpe80 , Er det en grunn til at du er innom Soft-OX tråden?
Etter å ha sett gjennom innleggene dine i tråden her skjønner jeg ikke hvorfor du er her…

4 Likes

Han skriver på Xtrainvestor chatten av og til, med fullt navn haha.Virker litt mindre usympatisk der😂

Trenger ikke være optimist for å skrive her. Holder lenge med vanlig oppførsel

8 Likes

Noen endringer på topp 50? kan liste legges ut av noen? :slight_smile:

Topp 50 listen er særdeles stabil slik den har vært hele tiden.

3 Likes