Vel, en ting som gjør meg skeptisk også er at selskapet i fjor var svært presset på finansene. Og blant annet pga melding fra 1. desember så fikk de kjørt en fin emisjon.
Nå kommer da i januar en melding som gjør at noe av grunnlaget for kursoppgangen før nyttår var på feil grunnlag. Enten fordi selskapet tolket feil, norske byråkrater er idioter, eller bevisst villedning av markedet.
Hvor tror man emisjonen ville vært hvis selskapet kjørte emisjon uten 1. desember melding fordi de ville vente til klagen var behandlet i Norge før de meldte noe ? Skal vi si 30kr ?
Her sitter da storeier, leder, og skriver børsmelding, som driver kursen rett opp, kjører emisjon rett etterpå, og så blir man overprøvd kort tid etterpå…
Jeg sier ikke at det MÅ være ugler i mosen, men hvis man ikke er åpen for at det KAN være ugler i mosen, og at meldingen 1. desember var i overkant positiv, så er man i mine øyne helt håpløs naiv.
Man kan fortsatt ha ståltro på selskapets teknologi og at de vil lykkes til slutt. Men kanskje man ikke bør stole 100% på selskapets guiding.