Alvorlig talt - alle kan se at dette ikke en positiv melding. Det man ønsker er at bidragsytere som faktisk begrunner meningen sin, eller kommer med noe fundamentalt.
Softox har mye positivt på gang utover dette som de nå har surret med i årevis - uten god execution på «go to market» biten.
Det å ha et slikt produkt i en pandemi tid er faktisk som å skyte gullfuglen. Utrolig nok har de bommet på en unik mulighet hvor etterspørsel var ubegrenset en periode og alt fikk midlertidig godkjenning.
Spør meg selv hvordan ikke dette har fått mer statlig støtte - som et potensielt fantastisk Norsk selskap i en ny vertikal hvor vi har få store selskaper. Se bare til Danmark! Men med politikere på stortinget med 1-2 års arbeidserfaring så overrasker det ikke.
EU-kommisjonen har allerede godkjent dette, og derav slik jeg forstår det - så kan de fortsatt selge i EU?
1+1=2 tilsier at potensialet er større i EU enn evt. i lille Norge.
Med mindre det foreligger informasjon om at dette setter presedens over beslutningen fra EU-kommisjonen? Men det kan jeg isåfall ikke fatte.
Jeg er spent på begrunnelsen og hvor dette til slutt ender - hvordan det i en instans kan være OK - mens det lokalt blir avslått.
Alt blir jo spekulasjoner - men det virker snodig.
Tenker uansett at det er positivt for forumet i sin helhet at enkle og lite fundamentale utsagn blir stilt spørsmålstegn til, uansett hvem som skriver. Administratorer, troll, analytikere eller Ola Nordmann blir alle spurt om å begrunne dumme enkle påstander - det er god forum kutyme!