Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Som @pips la ut for 10 dager siden er ikke nye regelverket implemnert i det norske enda men tydeligvis er det signert og akseptert. Les linkene…

Håper dem kommer med en melding før åpning på mandag hvor de legger vekt på at dette ikke påvirker salg og muligheter for anbudskonkurranser utenom Norge, som uansett kommer til å være by far det største markedet. Har dem ikke en annen bull melding i bakhånd, så blir det vel en liten tur ned kortsiktig på kursen. I så tilfelle får jeg langt flere aksjer enn jeg hadde drømt om. Caset langsiktig, som jeg regner med for mange her inne er opptil noen år, og kanskje en del av porteføljen livet ut, spiller det ikke så stor rolle, selv om man selvfølgelig skulle ønsket seg en annen melding en den som kom fredag.

Synes vi skal holde oss for god å dele ut klovnefjes. Folk må få mene hva de vil og de som er uenig må også få lov til det.

Takk for svar @Aaleby og @Oppsann :blush:

Så lenge agendaen ikke er trolling, som er den ene grunnen til at @OpenMindInvestor figurerer i denne tråden.

1 Like

For de som tror at softox bare er for å bli kvitt virus og bakterier på hendene

4 Likes

Anbefaler alle å blokkere ut plagsomme trollbrukere - ute av syne - ute av sinn

1 Like

Rapporter dem heller så deles det ut passende tiltak.

1 Like

Og rapporter :popcorn:

denna nyheten har inte noe med sis at gjøre så sis alene er enormt.

1 Like

Føler meg rimelig sikker på at Softox hadde vært verdt en god del mer per 2022 dersom desinfeksjonsmiddelet aldri hadde blitt tatt til markedet. Synd og skam at det er biproduktet som skal overskygge alt annet.

11 Likes

Ja, legg bort desinfeksjon produktene litt.
Så går kursen sky-hi pga flere flytter blikket over til andre mer spennende prosjekter i selskapet.
Desinfeksjon delen var bare vært kostnader og forstyrrende så langt. :sweat_smile:

Jeg tenker de har fått nyttig erfaring med godkjennelsesprosessene. Slik sett synes jeg det er fint at de fullfører godkjennelsesprosessen selv om det tar alt for lang tid og har skapt mye støy på veien.

2 Likes

Hadde de lyttet til meg om å lage backupplan i februar/mars å søke i US så kunne de kanskje hatt godkjenning der nå. Men men vi rir da over denne stormen også… mangler signering på noen tomtekontrakter og derpå oppgjør så kursen kan gjerne holde seg lav noen uker til.

De har da søkt FDA, står i presentasjonen at de ventet svar der i q4 2021, så den kan komme når som helst.

1 Like

Softox har FDA søknad inne som sagt i presentasjonen tidligere.
Ble nevt flere land også, inkl. Asia og Tyskland.
Tror investorer som sitter på gjerdet fort kan bli overrasket.

3 Likes

Kjøpe mer I morgen? Er allerede veldig tungt inne her, noen tanker?

Ikke tungt inne personlig, men null fri kapital samt korreksjonen i det siste kompliserer for min del. Mye avhenger av størrelsen på fallet. I utgangspunktet en gavepakke for de langsiktige.

Kjøper om noen selger under dette nivået. Gave pakke om du er litt long.

Asia har de vært stille med siden det ble nevnt, har i grunn lagt den på is så kommer den vil jeg også bli ovverrasket. Men ikke noe hadde vært bedre å tatt markedet på senga, vi er kanskje litt for flinke med gravingen vår til at de kan overraske?