Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Helt ærlig “hens” jeg fikk 1 milliard ganger mer utbytte av at @Christian prøvde det på vorta si enn alt dette konspiratoriske snakket.

3 Likes

Kiiltoclean er en relativt sett liten aktør med sine tusen ansatte og et par milliarder i omsetning. Bilbransjen med Volkswagen i spissen, kan nok sin lobbyisme. KiiltoClean er åpenbart ikke i samme liga og det står ikke til troende at de skulle evnet å påvirke miljødepartementet i så stor grad.

Det skal kanskje bare en firkantet og bastant saksbehandler til hos MD for å gjøre at det blir vanskelig? Selv om man skulle tro at det etter en klage blir gjennomgått av flere før ny vurdering…
(Uten å ha innsikt i hvordan MD behandler saker)

Noen nevnte her at saksbehandleren hadde jobbet med dattera til Almås tidligere, om dette stemmer, blir ikke hun inhabil da?

Nei.

Var vel BAHR de jobbet om jeg ikke husker feil.

Saksbehandler er såvidt vites ingeniør fra NTNU så da er nok ikke BAHR stedet.

Hver eneste sår jeg har fått etter jeg ble i besittelse av safedes og renset dem med det, har grodd mye kjappere en normalt. Softox har utelukkende egenskaper til og gjøre det meget bra på flere fronter.

7 Likes

Ikke tvil om det, stikker ofte hendene mine inn i metall skap med Mangen skarpe metallkanter i jobben. River opp hånden og har til tider hele tiden sår, ofte store, på hånden. Har alltid med safedes og spyler over hendene og renses sårene. Har ikke stygge arrete hender lengre, sårene gror raskere, sårene verker ikke så my som før jeg begynte med det.

6 Likes

Sleit med gonoré og analkløe lenge, men SafeDes fikser alt

Fikset dessverre ikke en helt meningsløs og useriøs kommentar fra deg. 🤦

1 Like

Gjesp…… legger aksjene i skuffa og venter på bedre tider må jo snart komme noe her. Får helle laste litt på disse nivåene for selge er ikke aktuellt uansett.
Men heldigvis er det andre aksjer i portefølgen som går betydelig bedre om dagen😊
Så ikke mist motet folkens Softox kommer den også bare spørsmål om når?

Hvilke andre aksjer har du? Trenger også noen gode aksjer…

SoftOx Solutions AS: Invitation to the presentation of the 4Q 2021 results

2 Likes

1 time for å fremlegge de tallene?? Må prate forferdelig sakte da…

Må komme med noe annet enn blodrøde tall.
Tror aksjonærene trenger litt Almås preike.

Det er vel ganske vanlig at de tar en kjapp presentasjon og legger frem litt status.
Tallene er røde, som alltid. De som selger fordi de fortsatt er overrasket over det må søke hjelp :sweat_smile:

8 Likes

Noen som tør tippe hvor mye de har brent av i q4?

Grunnen til at jeg ikk opp SoftOx på min radar var sårbehandling på dyr UTEN antibiotika. Hva er status på dette feltet? Og avtalen de har med Forsvaret (FFI?)

Alt dette med alkoholfri håndvask tror jeg aldri kommer til å bli så veldig stort.

1 Like

24mill