Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Utrolig. Hvordan gikk du frem? Daglig påføring?

Dette er jo det som er så fascinerende med denne hobbyen vår at man gjerne driver og bikker mellom drastiske standpunkt og blir urolig.

Hvis det går utover livskvaliteten, så er ofte det rette å redusere posisjonsstørrelse, men det suger jo hvis man sitter med et stort papirtap.

Mitt standpunkt om Softox er at virker som de får samme kalde skulder fra establishment som blir fryktelig mange norske innovatører til del. Heldigvis har de dette samarbeidet med Universitetet som gir dem god tyngde.

9 Likes

Jeg har observert rare ting om mine egne holdninger og tro på selskaper i forhold til hva jeg sitter på av posisjoner. Det er mye rart som hodet klarer å tenke for å normalisere eller forsvare egen posisjon. Første gang jeg merket det var i forhold til Nel og Tesla.

PS.

Og FFI!

6 Likes

Påført morgen og kveld i et par dager, så ble vorten borte i løpet noen dager. Kanskje en uke totalt. Fikk ideen når noen nevnte at det funket på molusker (som ikke har noen annen behandlingsform såvidt jeg vet). Er liksom ikke så farlig å prøve.

Lurte jo på om han som skrev om molusker fant på eller ikke, men utfra effekten på vorte, så må jeg jo si at jeg tror det fungerer.

3 Likes

Jeg kan ikke si så my om din erfaring. men det blir tanker om gjennomtrengning uten å miste egenskaper på veien til viruset som står for vorten. Jeg tviler sterkt personlig om ikke du kutta vekk all død hud og nermet deg"jeg begynner snart å blø sonen. Når det er sakt, jeg ble kvitt sopp på min ene stortå negl, men jeg provoserte fram et neglbytte, og brukte effectdes i 1 uke hver dag.

Det er akkurat det man er redd for, at hode finner unnskyldninger for å forsvare en posisjon. Men her kan man også begynne å overtenke, jeg tenker som så, så lenge det er kun set backs fra regulatoriske, som åpenbart er tull, siden de har fått godkjent dette til inhalasjon og det er framgang på den teknologiske biten, ser jeg ingen grunn til å ikke holde eller kjøpe mer om kursen fakler ytterligere.

2 Likes

Det var ikke på meg da, men resultatet av behandlingen var at vorten ble borte sammen med det øverste hudlaget. Under så var det fin frisk hud og ikke noe sår. Som når man har en skorpe etter å hatt skrubbsår. Når den faller av, så har man litt tynnere, mer rosa hud under.

Jeg har forresten ingen aksjer i selskapet akkurat nå, men må jo si det virker fristende utfra hvor bra det der ut til å fungere og veldig bredt også. Spørsmålet er om softox klarer å tjene penger på produktet. Hvis jeg kjøper meg inn nå, hvor stor del av selskapet vil jeg til slutt eie? Også lurer jeg på hvor vanskelig det vil være for andre å lage et tilsvarende produkt.

1 Like

Når vi først er inne på det, så kan jeg vel si at jeg ved irritasjon/kløe i øregangen har forsøkt å ta litt antivir på en q-tip og brukt i øret og føler da at det har hatt en lindrende effekt og at kløen har stilnet. …men kan jo bare være innbilning/placeboeffekt…

Det er nettopp det som er med softox. Folk har prøvd antivir på utallige ting og det funker. Derfor sitter jeg og har trua. Uavhengig av hva kursen er til enhver tid.

Personlig tror jeg 2022 blir et helt greit år for softox. 2023 derimot tror jeg det er muligheter for virkelig suksess.

10k aksjer. Blir med helt til topps eller helt til bunn. Håper vi får igjen hele gjengen for å holde ut på alle svingninger.

7 Likes

God helg!

6 Likes

Det er vel nettopp dette som er en av fordelene ved stoffet,evnen til å trenge gjennom sårskorper og angripe infeksjon under. Absolutt uten faglig innsikt , men prinsippet blir vel muligens det samme for en vorte?

Det trengte tydeligvis nok gjennom til å ta kverken på viruset uten å skade resten av huden.

Bor på en nedlagt gård og er oppvokst med brennetusuppe, så her plukkes det brennetu og blir selvfølgelig brent. Brukte før Zalo som virker utmerket på svien, tenkte at kanskje Safedes også virker noe den absolutt gjør. Vil si de tar bort svien omtrent like fort ca 1-2 minutter.

Så har min tante hatt problem med neglesopp og brukt alt mulig rart av medikamenter men her kommer faktisk Safedes ut som en soleklar vinner på problemet.

Med så bredt spekter av bruksområde er det nesten vanskelig å se for seg at disse produktene ikke vil bli en suksess på sikt, bare de får godkjenningen i orden.

2 Likes

Det er veldig interessant dette. Jeg tester nå selv ut Antivir mot noen “irritasjonspunkter” på hudens. Skikkelig “poor mans method”, men veldig enkelt i praksis, og man kan selv observere hva det resulterer i…

Litt “hjemme-POC”, kan være interessant hvis flere gjør dette…

2 Likes

Har pratet med en forettningsadvokat nede i europa og viste svaret fra EU kommisjonen og fikk dette til svar…

The development of this product is beneficial to both Norway and Europe. Why would they not approve. There must be great interests involved

6 Likes

Tror vi skal passe oss for å bli alt for konspiratorisk. Man skal ha på kraftige Softox-briller for å mene at det er store interesser på spill. Potensielt betydningsfullt for KiiltoClean i et lengre perspektiv og særs viktig for Softox, men fullstendig ubetydelig sett utenfra i den store sammenheng. Som gjør behandlingen til miljødepartementet bare enda mer uforståelig.

1 Like

Har hatt en lengre diskusjon om Softox og produktene og ville høre meningen. Burde vite litt om hva hun snakker om da oppkjøp, samarbeidsavtaler er fagfeltet.

1 Like

Aha så hun kjenner hele saken og hva produktene til Soft-ox er altså.
Svaret hennes er jo ikke at det er en stor konspirasjon her, men at det er store interesser involvert.
Tror ikke på noen “konspirasjon” selv, men tror at lobbyvirksomhet fra etablerte aktører kan ha noe å si.

1 Like

Innlegget til mabros tidligere i tråden her syns jeg ga et veldig bra bilde av hva vi snakker om her.

3 Likes

Stemmer