Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Da må du vanne det ut.

Og der har du grunnen til at jeg bare har latt være. Hvor trygt er det å ha inne i kjeften? Jeg aner ikke :stuck_out_tongue:

Nei det er medesiner som er attraktivt nå.
“Myndighetene bør nå prioritere å anskaffe de nyutviklede antivirale medikamentene. Disse kan være livreddende for immunsviktpasienter.”

2 Likes

Tror det går bra, du ødelegger/resetter den naturlige antibiomen i munnen og svelget ditt. Men denne gjenopprettes tilbake av bateriebiomen i magen din straks.
Kan være emaljen på tennene dine ikke har bra av det.

1 Like

Jeg tror jeg venter til Softox har noe på markedet her gitt :smiley:

2 Likes

Du får spørre en minigris, eventuelt noen av de på to føtter som inhalerer stoffet i disse dager, men vet jo ikke hvor risikopervers dem er :wink:

f7d2e014-ae75-4096-a083-553ae83eb710 (2) (1).pdf (563,3 KB)

Her er det jo en hel haug som har prøvd det, vær dag før de gikk i gang med arbeidsdagen din. Var i god form de.

3 Likes

Står mye bra i den rapporten der og som igjen kan overføres til SiS og sannsynligheten for suksess.

1 Like

Kanskje heller spørre SB1M om hvorfor de ikke har gjort det? De har så vidt vites selv kommunisert at de vil ta opp dekning. Men såvidt jeg forstod ( svar fra deres representant på presentasjon 3.kvartal tror jeg) ville de gjøre det når det passet osv Bla bla. Neppe SoftOx som holder igjen.

Nå har minsten fått vannkopper. Jeg testet derfor med safedes på prikkene. Dad of the year - I know. Veldig få prikker som utvikler seg til væskefylte blemmer etterpå, men det er mulig det ikke skyldes safedes. Han leker og har det fint har ikke nevnt kløe på vannkoppene noen gang. Når han kledde av seg på kvelden var han mest opptatt av at det var så mange og å telle dem.

Jeg vil konkludere med at det ihvertfall ikke gikk skeis men det er umulig å si om safedes har hatt noen effekt - da måtte jeg evt. bare tatt det innenfor avgrenset et område.

6 Likes

Kan du ikke lage en kontrollgruppe av noen venner av barnet?

Skulle hatt en lege her som kunne si noe om hvorfor man får blemmene. Med vorte funket det, men det er fordi viruset vel hovedsakelig finnes der. Er det det samme med vannkopper?

Når jeg testa på et virus eller bakerieutslett. (legen var ikke sikker men jeg fikk antibiotka for det) Testa jeg bare på halve området med Safedes. og antibiotika på hele området. Mao min egen kontrollgruppe.
Gikk tydelig fortere bort på det behandla området. Og ble fortere fin hud. mindre og tynnere skorpedannelse. Det svei litt i området. behandla 3-4 ganger om dagen.

Etter noen dager gikk jeg lei av det ubehandla området. og behandla det med safedes også

Du skulle latt noen kopper være ubehandla :slight_smile:

edit: tilleggsinformasjon. Safedes flaska på det tidspunktet nærma seg 1 år gammel eller var over 1 år gammel. Husker ikke helt. Og i et tilfelle hadde den ligget ute i kulda -noen få minusgrader i bilen over en natt. Skal jeg sende den informasjonen til Kemi. hehe

12 Likes

Morsomt med diverse anektdotisk suksess med Safedes. Får oss til å høres ut som en gjeng med snakeoil-salgsmenn. (Jeg skriver “oss”, fordi jeg selv har kommet med et anekdotisk bevis)

6 Likes

Vi trenger noe å se på.

Skjermbilde på 2020-12-19 19-56-33

P.s en av disse er pyrisept.

ikke glem utsagnet for ikke lenge side der irritasjonen lyste gjennom. klorater som er problemet i byråkratiet, det er mer i drikkevann enn i desinfeksjonsmiddelet…

4 Likes

Investerte forde Soft-ox skal bli standard på sår overflate og hender, har troen på sis også. Et skjevt regulatorisk pennestrøk er bare støy på ferden.

1 Like

Under 1,5 måned igjen av SIS-studiet. Blir større sannsynlighet for at fase1 viser god sikkerhet for hver dag nå

2 Likes

Vorte er hudceller som kapsler inn virus i påvente av at immunforsvaret lager antistoffer og tar livet av virus. Dersom softox sine syrer når inn til virus vil behandling kunne ha effekt.

På brennkopper, bakterieinfeksjoner i huden vil softox kunne ha effekt.

På vesikler som er blemmer ved vannkopper kan softox ha effekt. Vesikler dannes blant annet ved sammenfall av virusinfiserte celler. Vesikler inneholder rikelig med virus og er smittsome. Softox kan kanskje ta livet av desse virus.
Kristian, fastlege

39 Likes

Supert å få svar fra en lege. Jeg tenker jo at safedes aldri vil få et studie på dette, men hvis det funker vil det være veldig mye anekdotiske bevis etterhvert. Kostnaden og risikoen ved å teste er minimal hvis man først har det i hus.

Hvordan er det med halsbetennelser. Er det ekstra mye virus i det betente vevet i halsen (typisk rødt) ? eller vil viruset være spredt ut jevnt i hele kroppen?

Vil tro det går en del virus rett i vomma v/halsbetennelser :joy: