Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Dersom immunforsvaret i halsen taper sprer det seg, frks til lungene, osv.

Gurgle Safedes, spytt ut og svelg restene… Må bare bli suksess? :slight_smile:

1 Like

Får litt Donald Trump pressekonferanse flashbacks av dette her.

Jeg skal ikke ha safedes i munnen uten at det er godkjent for det. Men… har hatt det på fingeren og ubetenksomt tatt meg på øyet/øyebrynet og det ga bare et svakt ubehag som gikk over på et halvt minutt. Jernvitriol (slik man fjerner mose i plenen med) på øyet er mye mye verre f.eks. det har jeg også prøvd.

Brukte safedes mot øyebetennelse. Betennelsen ble knekt på et døgn. På flasken stod det at det ikke må brukes i øynene! Det hadde jeg ikke sett! Nå er varselet fjernet fra produktet😁

2 Likes

Er det noen tekniske spåkoner her ? Ville ha vært hærlig med litt påfyll på 20-tallet, får satse på at noen blir skremt til uka :wink:

Det pumpes på


7 Likes

Det har vært pumpet tidligere også, vi var vel noen som bommet litt den gangen, men nå får vi håpe at noe også blir solgt.

De bør absolutt kunne komme med noen oppdateringer og si noe om hvordan salg av produkter ligger an nå under fremleggelsen av q4.
Så kan bli spennende og ved gode guidinger tror jeg vi snart er over emi kurs igjen.

Har lite tro på særlig salg av desinfeksjonen. De har ikke avtaler i grunn for at det skal ha vært noe særlig salg. Desinfeksjonen har et stort potensiale, men har vært et kriseprosjekt i forhold til ressursbruk. Tror heller ikke det vil være noe salg å skryte av til HINAS. Der vil det også ta tid. Jeg hadde håpet at de relativt kjapt skulle kunne slå i bordet med en avtale i EU. De har tross alt vært i samtaler med ulike aktører i to år, så ting burde kunne skje litt kjapt. Da hadde vi kanskje kunne forventet litt salg.
Lite har skjedd siden forrige presentasjon, så usikker på om jeg ser at neste ukes Q pres kan gjøre noe særlig med kursen.

Sykehus i Sverige f.o.m. april.

Lite skjedd siden siste Q?
Hvor ofte forventer du News?

Av positive meldinger siden sist, Vinner av svensk anbud på overflatedesinfeksjon, oppdatering på SBE-01 studien og tilskudd fra Norsk Forskningsråd.

Har jeg overhodet sagt noe som helst vedrørende mine forventninger angående tidsramme på nyheter?
Og nei, det har ikke skjedd veldig mye nytt siden forrige presentasjon som burde gi særlig utslag på kursen. At det er fremdrift på studier er forventet.

Blr nå ha komt igang med litt salg nå

Ser bra ut, der har de (+) og (Fungi) merkingen på ser jeg…spørs om noe er på gang når de legger ut dette…?

3 Likes

Ved covid ble det gurglet xx antall ganger.
Ved omikon virker det spesielt gunstig å gurgle da mye virus er i svelg.
Ut fra teknologiens egenskaper og sikkerhetsprofil anser jeg det som relativt trygt. Men det må en vurdere selv.

1 Like

Indirekte ja, når du mener lite har skjedd.
Disse tre meldingene kunne gitt positive utslag på kursen, men har blitt nøytralisert av andre negative meldinger.

Du må gjerne tolke meg slik du vil. Det blir som i hver gang vi møtes. Noen gang treffer man bedre på tolkninger en andre gang :relaxed:

Kommer an på fremføringen også vettu :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Hva tenker dere om MD situasjonen, de nekter midlertidig løsning og softox trosser forbudet. Hva kan egentlig skje videre. Er det størst sjanse for at MD anmelder softox? Eller at MD går gjennom saken, finner ut at de har en dårlig sak, snur om og godkjenner produktet. Eventuelt trenerer videre steg til softox får endelig godkjennelse og saken ut av verden? Hva tenker dere?

Tenkte å kjøpe litt safedes i dag. Men det var overraskende vanskelig å finne ut hvor jeg kan få kjøpt det. Xxl er et alternativ men den lokale er litt langt unna, noen som har oversikt over hvilke fysiske butikker det selges i?

Vil kjøpe pga vi har fått corona i hus, og har sett folk her har gurglet safedes, er det trygt og hvor mye bør det blandes ut med vann?