Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Almås er sikkert en god grynder og forsker men nå bør kanskje mer profesjonelle aktører med kontaktnettverk ta plassen bak rattet om en skal komme seg videre.
Almås har gjort mye bra men vi er nå på ca kurs vi var før pandemien og det i eit selskap som burde kunne sko seg godt på Covid.

1 Like

Ikke uten godkjenning
Ikke uten å danke ut antiback og annen alko som allerede har avtaler uansett om safedes er bedre.
Ikke uten at myndighetene hadde anbefalt safedes fremfor alkohol holdig håndvask. Såpe og vann er vel førstepri.

1 Like
1 Like

Største eier skulle gå? Nei, tror ikke det.

Samtidig, det hadde vært interessant å vite om de har gjort noen analyser av hva som har skjedd og tenkt på noe de kunne gjort anderledes.

3 Likes

Kan väl finna sig en annan rolle. Mest ägande betyder inte bäst CEO. Finns många exempel på det

Er det ærlig talt noen som forventer grønne tall onsdag???
De større avtalene vedr.desinfeksjon begynner å løpe i år! Og man må forvente tid før ballen begynner å rulle. Her driver man med utvikling men kostnadsfører utgiftene fortløpende. Klart det blir stygge tall. Men når man ser på hva man har fått til med hvilke midler,kan du da forklare meg hva som skulle vært gjort så mye bedre? Hvor har man sviktet? Kan ikke skjønne annet enn at det meste har gått etter planen bortsett fra regulatorisk tøv og utsettelse med studie p.g.a.Covid.

3 Likes

Softox har klart å kjøre emi på spiselige kurser da. Vesentlig bedre enn pcib, targovax og nano. Synes han har gjort en god jobb der. Usikker på det regulatoriske. Der er det jo to offentlige etater som er uenige…

1 Like

Emi har han helt klart fått till bra. Tack vare bullish uttalanden och det är dessa uttalanden jag tycker han gör helt fel.

Når myndighetene våkner opp og får orden på det regulatoriske ser jeg ikke noe i veien med uttalelsene til CEO. Finnes ingen andre i hele verden som kunne oppnådd noe bedre når man har (halvkorrupte) direktorater og byrokrater som sier nei.

1 Like

noen som har link til i morgen?

Som jeg forstår saken, ligger evt. godkjenning hos KEMIsom førstelandsgodkjenning.
Softox må vise til godkjente data ved lagring av produkter.
MD kan ikke gjøre noe pga det er KEMI som må godkjenn desinfeksjon delen.
Regner med at SoftOx har utbedret produktene med den nye pluss serien med lavere ppm.
Ny produksjonslinje og nye flasker.
Ny søknad blir levert på desinfeksjon delen.

Men mer spennende å høre om SIS og sårbehandling.

SoftOx Solutions AS: Postponed webcast presentation of Q4 2021 results

2 Likes

Til de som sitter klare med panikk-knappen foran morgendagens rapport, vennligst ikke se på den… Vi VET jo at det er blodrødt, slik er det hver rapport. Skal man selge på det grunnlaget skulle man solgt mange ganger tidligere. Long-haul gjelder her.

1 Like

Hva skulle være problemet om noen får panikk ? Jeg blir hoppende glad hvis jeg kan få påfyll på 20-tallet.

3 Likes

Deilig å kjøpe på dipp, men på ett punkt blir det nok fall. For hver 50% ned må vi 100% opp. 100% bare for å nå 70-tallet nå. Personlig er jeg helt 100% ferdigkjøpt, så jeg er klar for å jobbe oppover igjen.

En forventer røde tall men kan de være bedre en forventet så vi faktisk skal opp i morgen? De har vel trolig solgt noe for det har jo produsert og tappet etter hva jeg har skjønt.

Ikke mye inntekter enda dessverre.
Vil tro det som tappesnå skal til Sykehusinnkjøp i Norge og avtalen med par sykehus i Sverige.

Det ville vert greit med noe innsidekjøp på disse nivåene. Da signaliserer ledelsen at de har tro på fremtiden og hvor de tror kursen skal.
Softox har bare blitt eit trist kapittel for mange så når snur det?

De kjøpte i ansattemisjonen i fjor mars på 55kr. Er ikke det godt nok signal?
Heldigvis (for oss) tjener de ikke sinnsykt mye i ordinær lønn på å være ansatt der.

Fascinerende lite til salgs

2 Likes