Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Tror det er korrekt. Det som er interessant er jo at andre produkter som er godkjent, vil tro det er produkter basert på HOCL teknologien, også har forhøyede verdier av klorater (ble nevnt på presentasjon). Klorat er tydeligvis en urenhet som skjer i prosessen med å danne HOCL.

1 Like

Så vidt jeg husker mangler dem dokumentasjon på 6mnd-tester ifbm klorater. Dem hadde 3mnd, 12 og 18mnd så vidt jeg husker, men svenskene krevde også 6mnd data.
Softox og SINTEF har besvart med at det ikke utvikles betydelig mengder klorater, og henviste til tidligere innsendt dokumentasjon( og kanskje ny)

Den ca 6mnd forsinkelsen er pga at dem må produsere 6mnd data.

Edit: Ser ErikMjelde har svart ut det :+1:

4 Likes

Er dette en joke? Var dette grunnen? Kanskje det mest latterlige jeg har hørt, da vil de ikke ha det godkjent da.

2 Likes

Det mest latterlige er som pips nevner at produkter tilgjengelige i dag har langt større mengder klorater enn det som akseptert. De sa vel i presentasjonen at de hadde gjort egne tester på godt anerkjente produkter tilgjengelige i dag, og at de fant store mengder klorater i disse produktene.

2 Likes

Ja, dem fant verdier høyere enn tillatt på eksisterende godkjente produkter

Ok, rimlig bankers at den blir godkjent da, men veldig synd svenskene måtte sette oss litt tilbake med dette tullet.

1 Like

bilde

Selv kungen mener dette blir for dumt.

8 Likes

Har prøvd å finne grenseverdien de setter på desinfeksjon uten å ha klart å finne den. Håpe er at den kanskje har blitt satt opp og (akseptabelt nivå)? :slight_smile:

Men ser de har satt grenseverdi på vann: * Innføres grenseverdi for klorat på 0,25 mg/l

Noen plass for Softox i dette feltet?

5 Likes

Man får virkelig håpe det, det ser ut til å haste og finne noe som hjelper…

_ Developing new drugs also is critical because the existing ones are losing their effectiveness. Irvin ended up in the olorofim trial because his Valley fever did not respond to any available drugs. C. auris already shows resistance to drugs in all three major antifungal classes.

EDIT:

Softox ser ut til å ha løsning, tatt fra deres sider:

The SoftOx (SoftOx Solutions AS) approach to the development of an antimicrobial solution is to investigate naturally occurring chemicals that harbour broad antimicrobial effects without inducing resistance. The broad spectrum antimicrobial effect includes active and dormant bacteria, viruses, yeast, fungi

5 Likes

Svenskene slo virkelig fotene under SoftOx med dette midlertidige “avslaget”, når vi forventet Eu-Godkjenning.
Må komme noe gode nyheter snart…:pray::roll_eyes:

Samtidig så holder den jo veldig bra stand da.

Den siste emisjonen redder mye av omdømmet til selskapet er min mening

1 Like

Hvordan da?

“Skin in the game” for eiere, aka ledelse, som da har samme insentiver som investorer i forhold til kurs- og verdiutvikling i selskapet. De bidro betydelig også i siste emisjon.

5 Likes

Om volumselgeren omsider er ferdig, så går vi lysere tider i møte. Med gode data fra SWIS-02 om et par uker, så kan aksjen doble seg med påfølgende analyse, oppmerksomhet og forståelse av at at selskapet handler om alt annet enn AntiBac.

Det er knapt et tosifret antall mennesker på berget som vet at SoftOx er 1-2 år unna markedet med samtlige sårprodukter og at de starter opp det kanskje mest spennende inhalasjonsstudiet (i verden?) om svært kort tid.

13 Likes

Trenger ikke være super rik for å være topp 50 i denne. Er det fremdeles ca 23 000 aksjer man må ha får å være topp 50?

Sisteplass der er:
50. LUCELLUM AS 21 631

Ser at kursen siste timene lå rundt 49.50 til 49.80. Slutt auksjon på 6 aksjer omsatt til 48 kr. Tydelig at noen ønsker og få kurs så lav som mulig. Ser at dette har pågått den siste måneden.

Er vel shorting!! håper det kommer en glad nyhet snart, så har ikke shorterne en sjanse

Null tro på at det er shorting. Fantastisk å akkumulere på disse nivåene. Trenger ikke å være noen annen grunn enn det. Uansett irrelevant i den store sammenheng om kursen pdd er på kr 48 eller eller 5-10% høyere.

OK siden du er så skråsikker, hva er grunnen til at kursen ofte kjøres ned på slutt auksjon på små ordrer?

I mitt hode er det Pga. At noen ønsker lavest mulig kurs på aksjen. Derfor min konklusjon