Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Med rådende volum og labre kjøpsvilje ville en aggressiv shorter kunne presset kursen langt ned. Skal sies at det ville vært tidenes gambling å shorte aksjen på nåværende tidspunkt. En plutselig melding vil kunne dra kursen 40% opp på null niks.

Vedkommende som har lagt ut ordrer på 900 stk x antall ganger per dag har vært pågående, men så er det også tydelig at en storfisk under danske bank jobber med å selge seg ut.

Har sett lite til at noen har utnyttet spreaden på 1-2 kr til å systematisk presse kursen sørover. Som ville vært en effektiv måte om intensjonen hadde vært å få kursen lavest mulig. Istedet er det toeren som fortsetter med sitt evigvarende opplegg, hvor enhver nedgang utlignes ved kjøpe 2 aksjer fra selger.

1 Like

Gode poenger, uansett så har det ikke mye og si for meg. Sitter long. Skal jeg sammenligne med forrige long posisjon som var i Nel. Var jeg mere stressa i 2016 til 2017 var veldig usikker på posisjonen.
Nå sitter mange på gjerdet og venter på nyheter, sikkert ikke dumt det. Men tror de som tar sjansen på inngang nå kan bli vinnere i Softox. God pinse!!

5 Likes

Slettes ikke bra, nå bør Softox få igang SIS studiet!

Den meldinga om oppstart bør komme veldig snart ja. Den har vi ventet på lenge nå. Ser frem til å få resultater fra den studien!

mucormykose, oppstår i munn bihule og lunger. Vanskeligst å behandle uten giftige medisiner eller å amputere deler av ansiktet til pasienten. Softox burde få all mulig økonomisk støtte og hjelp til å utvikle sis siden det er i allés interesse at det kommer raskest mulig til markedet, tenker jeg.

1 Like

Har tenkt det lenge at vi kan risikere en styggedom med covid, får dette spre seg eller utvikle seg som dette nå så kan det en ganske bra utrenskning.

Bra vi åpner grensene for reisende til sommeren så får vi skikkelig spredning…(ironisk)

Oppdatert liste over utsalgssteder til SafeDes

7 Likes

Norengros, Maske med flere på banen​:+1::+1:

Selv om det er stille fra Softox betyr det ikke de har tatt ferie…

Skjermbilde 2021-05-24 kl. 23.27.52

6 Likes

Kan hende gammelt nytt, men merket meg denne på LinkedIn i dag:

14 Likes

Noe for softox?

Norske Think var noen år for tidlig ute, Tesla kom akkurat i riktig tid så gjenstår og se hva som skjer med Softox… kan hende de treffer godt…

4 Likes

Det er sagt at rapport på SWIS-02 kommer i løpet av juni. Vi nærmer oss, og i den forbindelse er det interessant å høre innspill på hva nøyaktig et godt resultat vil føre med seg for Softox.
Vi vet det jobbes parallelt med siste detaljer for CE-søknad og analyse av resultater, så at dette ferdigstilles i tiden som kommer er åpenbart. Nye samarbeidsavtaler er også noe man vil se ved gode resultater, men har man noen formening om når man kan se utslag på selskapets operasjonelle cash flow?

1 Like

Kan se ut som om kiilto har kuttet softox sin løsning helt. Kan ikke se den hos dem lengre.

Hmm, har ikke det vært åpenbart lenge?

Nei det vil jeg ikke si at det har vært åpenbart at de skulle kutte det helt.

Kursen er oppe å snuser på 50 igjen, gi oss litt god SWIS info nå så vi kan gjøre ett godt sprang oppover 60 tallet

2 Likes

Med gode data og signaler fra selskapet vedrørende veien til markedet bør vi sikte vesentlig høyere enn 60-tallet :slight_smile:

5 Likes

Prøvde bare å ikke virke for haussete @h3nk1 :joy:

Noen flere små aktører dukker opp, sikkert ikke noe volum selger men. 🪲:ant::honeybee::spider_web::spider_web::spider_web:

Nordens største produsent og leverandør av skadedyrprodukter på nett.

2 Likes