Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Last Signal: STAY LONG

Last Close:

50,00

Change:

+1,50

Percent change

+3,09%

Signal Update

Our system’s recommendation today is to STAY LONG. The previous BUY signal was issued on 25.05.2021, 1 day ago, when the stock price was 48,50. Since then SOFTOX.OL has risen by +3,09%.

Market Outlook

You may relax since our STAY LONG position is secure. The market action does not cast a serious doubt on the wisdom of going long

Hilsen Norske Bulls

Ble vel advart om kurs ned mot kr 34 fra Investtech for noen uker siden. Som ikke stod til mye troende. TA i Softox har alltid vært bingo pga volumet. Men at bunnen befant seg på 45-46 og at momentumet er svakt positivt oppleves rimelig klart.

1 Like

Nei, det var vel 43,5 som de menta var støtte? Jeg posta den her, men ble rapportert for det og den ble borte.

Mulig at jeg husker feil. Har tvilsomt brukt lang tid på å studere uansett. Poenget består; TA og Softox er alt annet enn presist.

2 Likes

Får se om Maske bygger opp litt lager snart, de har lagt ut både Safedes og Effectdes.

3 Likes

Noen som lagt ut post på 42000 aksjer 20min før åpning på 50. Forsvinner sikkert rett før åpning?
Noen som prøver å skremme.:roll_eyes:

Shit, så den der…

Betyr vel som oftest at noen skal øke.

Men, er vel minst 10 år siden at slikt spill hadde noen som helst effekt i noen aksje…

2 Likes

Gikk en post på 10k aksjer nå så håper det kommer ut flere slike poster👍

Hmmm, hvem selger seg ned såpass på det nivået…? Nærmer seg vel nyheter nå. Noen som har oversikt over hvor mange aksjer som er omsatt under 50 (etter oppgangen i fjor)?

Har de startet opp med fase 1 av SBE?

De har guidet oppstart i q2, men ikke meldt noe om det enda. Om de melder så kan det komme i juni. Falsk brudd ned i kanal, ligger fint i nedre del av kanal nå. Tipper vi må se mot 35,- med negativ melding, med positiv melding hadde det vært topp å bryte 60,- kan vel komme litt news framover nå.

1 Like

Det er nesten ikke omsatt aksjer under 35,- minimalt opp mot 50,- og en haug av aksjer over 50,- så det er ikke mange som sitter med gevinst nå. Sett bort i fra de langsiktige som var med fra starten, men de har bare økt siden også på høyere kurser.

3 Likes

Dette er astmamedisin. Da kan man bare tenke seg hva SIS kan gjøre, inhalasjon lux 2.0. Bare å få i gang studier på mennesker ASAP.

3 Likes

[slettet

https://newsweb.oslobors.no/message/529879

“This rapid approval by the relevant regulatory bodies in Denmark will enable us to start the study during Q2-2021” says Glenn Gundersen, Medical Director in SoftOx Solutions.

De har ikke meldt oppstart av studier tidligere, så jeg antar de har startet. Siste nødvendige godkjennelse var på plass tidlig i april.

1 Like

SWIS-02 Estimated Study Completion Date.
Hadde vært fint med noen informasjon straks. :pray:

Regner med at vi får info i løpet av denne uken eller neste :+1:

Mye positiv oppklarende info inne på xtrainvestor chatten nå.

1 Like

Og hva er så det?