Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Er du inne nå, er det ikke fordi du vil ha prosent på uker. Du ser for deg større verdier på sikt.

1 Like

All biotek er lavt priset nå. Mye av det skyldes covid, og det drar ned hele sektoren. Alle biotek selskaper sliter med å rekruttere pasienter mens kostnadene løper. Det må en kraftig sektordreining til før det blir oppgang. Flere amerikanske selskaper er priset under cash beholdning. Dette treffer softox også. Investorene søker til andre sektorer. Muligens løsner det litt nærmere sommeren (mitt tips).

1 Like

Noen som har tjuvstarta helga litt ovenfor her vel…

4 Likes

bøyer meg for deres erfaring. fint du deler.

«Mer mutert» omikron: - Advarer etter nye funn Dette er dessverre ikke over enda.

Noen prøver helt klart å holde kursen nede. Ordreboka er mer eller mindre tom før 0900, da kommer det en rekke poster på 250 aksjer. Uten disse hadde 45,- vært neste.

Får litt PCIB vibber av slike kommentarer. Kanskje det kan være lurt å tenke at det er naturlige markedskrefter fremfor f.eks konspirasjonsteorier om at prisen dyttes ned av short aktører eller tree shakers som vil kjøpe billige aksjer, spesielt når man avslutter med en skråsikker antydning om at kursen hadde fykt opp 30%+ hvis ikke det hadde vært for disse…

6 Likes

Jeg tenker vi får vente til resultater kommer, ikke lenge til FFI kommer med forskningsresultater og SIS kommer med fase 1 resultater. Failer de så blir det fort en PCIB, men om de lykkes går det fort andre veien.

Du må ikke glemme SBE - hadde SoftOX vært en one-trick-pony kunne det vært aktuelt, men her kjører de flere programmer samtidig som de har begynt å selge.

2 Likes

Ja, stemmer. Med gode resultater kommer kurs kan jeg tenke meg, så får man handle utifra om man tror på gode resultater eller ikke da. Aksjen handles 17,- kroner under emisjon kurs. Tror det kan bli en bra rekyl her om SBE og SIS kommer gjennom fase 1 og i tillegg kommer noe matnyttig fra FFI. Er ikke mange selgere her nå. Legger meg på rundt 35,- da dette har vist seg å være en bunn tidligere, så krysse fingrene at noen gir opp.

Uten 250stk postene hadde 45,- vært neste like etter åpning. Påstår ikke at det er shortere. Hvis du studerer ordrebildet oftere så ser du at det er en gjenganger, nesten daglig. Det er også veldig ofte roboter i drift her. Poenget er at det trikses veldig mye i ordrebildet, slik var det ikke før. Har fulgt aksjen daglig i 2 år.

Er ikke ute etter å konspirere om noen ting, just sayin.

1 Like

Det er mulig pga omsetningen og liten kjøpervilje, forsvinner med news og da kan det gå fort stemmer det. Bare håpe de er gode så det går riktig vei.

Ok, da kan vi konkludere med at det er alt for dyrt nå…

Da selger du

Nei det overlater jeg til kannibalene.

Ja, men om du synes 400 mil mcap er dyrt for:

Desinfeksjonen:

Swis sårskyll
SBE sår salve
SIS inhalations

SDS med FFI og støtte fra Nato.

Pluss de enorme produktmulighetene de har med denne tekonlogien.

Som er validert gjennom desinfeksjonen, Swis, Rigshospitalet og FFI

Om du synes mye av potensialet her er priset inn og du synes 400 mill er enormt dyrt. Ja da er det bare å selge.

5 Likes

Har de omsider kommet med en analyse?

Nei, det er ikke jeg som har lagt meg rundt 35.-

Denne ble gjort i forbindelse med emisjonen og kun delt med kunder. Den er halvferdig.

SoftOx supporting slides DEC 2021 (1)-2.pdf (582,0 KB)

Sletter den om en liten stund, da de ikke vil ha den delt av en eller annen grunn.

2 Likes

Det er bonus, har det jeg skal ha.