Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Er nok ikke lenge til vi har en godmelding her nå og vi da kan legge bak oss tosifra kurs.

Blir litt som å spørre hvilken bil jeg kjører om 5 år, hvem vet. Men er enig en pris skulle ikke vært nevnt, men så skriver de nå mye rart av det som blir sagt, ei fjær blir fort mange høns.

Dette er konteksten, spørsmålet og svaret:

"Det koster å utvikle. Finansavisen har skrevet flere artikler om hvordan SoftOx har hentet nye millioner i markedet for å finansiere utviklingen. Forsknings- og utviklingskostnadene må føres som underskudd i årsregnskapet, og de er fortsatt store.

Uansett tid og penger gir eierne og driverne uttrykk for stor tro på fremtiden.

– Om fem år er kanskje selskapet verd en milliard eller mer, mener Almås."


Åpenbart at dette er en misforståelse/sleivkommentar av Almås. Ingen som utvikler et legemiddel om potensiale hadde vært 500 mill. Det er mindre enn hva det koster å utvikle et legemiddel.
Som sagt de har opsjoner med trigger kurs på over 100 kroner og over 1 milliard, de var satt lavt i forhold til potensiale.

1 Like

Greit å ha konsentrasjonen på plass når man leser korrektur. Selvfølgelig henger markedet seg opp i hva som blir sagt, og det må dem vel forstå nå…. Hvem pokker er det som gidder å være langsiktig investert med så liten potensiell oppside i et selskap som allerede har møtt på så mye motbør? Får se hva Softox selv svarer da. Takk Nyborg.

1 Like

kun 8500 aksjer til 56.

1 Like

Kommer nok flere ut hvis kursen stiger såpass dessverre

  • Behovet for nye løsninger til behandling av luftveisinfeksjoner er
    stort, dette er et marked som ved forsiktige anslag for EU og USA er i
    størrelsesorden USD 12 milliarder. Tallet kan sannsynligvis dobles hvis
    man ser det i et globalt perspektiv, sier Almås videre. Denne
    teknologien er unik, den er enkel, usedvanlig effektiv og fremkaller
    ikke resistens. Effekten er også uavhengig av mulig nye muterte
    varianter, slik som nylig er beskrevet for Coronaviruset.
    Virker selv om viruset muterer
  • Teamet mitt og jeg tror at vi står overfor et gjennombrudd i
    behandlingen av vanskelige infeksjoner, både virale og bakterielle. Vi
    har testet SoftOx sine løsninger i luftveiene og vi ser at dette kan
    være et viktig behandlingsprinsipp som kan bidra til å bekjempe den
    pågående pandemien og fremtidige epidemier og pandemier, sier professor i mikrobiologi og forsøksleder Thomas Bjarnsholt ved Universitetet i København.
5 Likes

Klarer vi 50 i dag o:

tenor (2)

Gave å få denne under emi kurs 55,- enda vel, så nærme resultater? Biotek bulles i USA også i dag ser jeg.

1 Like

Teknisk ser det bra ut hvertfall, over 46 ga kjøpsignal fra dobbel bunn, så passer vel bra med news snart da:)

Kannibalene blant oss lever fortsatt, men den som først har oppdaget Softox, klarer ikke å forlate for godt :wink:

1 Like

Det er ikke selgere som er problemet her, det er mangel på kjøpere. Tendense i siste har jo været færre og færre selgere og flere og flere kjøpere og kursen krebber seg oppover. Med gode meldinger så vil de komme mange flere av de kjøperne.

Var en som var snill og donerte 3000 @ 46.50,- til meg :sunglasses:

1 Like

Hvorfor kjøpte du ikke på bunn 34 kroner? Skulle gjort det selv, men var så helsikes tungt lastet fra før av.

Lett å Calle bunn i etterkant da, gikk heller ikke veldig mange aksjer der. Men har truffet perfekt teknisk så langt. På vei til å tette gapet på 77, men bare et mellomstopp. Troa på gode forskningsresultater:)

2 Likes

Kjøpte 2000stk på 34. Har handlet på stort sett alle dipper siden 2020.

1 Like

Wow, imponerende. Får håpe dette går bra :smiley:

Den er sikkert fin! Men tror det blir Husqvarna :slight_smile:

Så tror jeg bare vi får være enig om å være uenig før offtopic-politiet kommer :grin:

1 Like

Pokker

11 Likes