Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Almås har sikkert fått beskjed om å roe hausingen. Alltid “Under Promise And Over Deliver”, da blir alle positivt overasket.

1 Like

Oppsann som har tatt over “hausingen” . :wink:
Det er bra med positive investorer!

Hehe, kall det hva du vil:) Men tar gjerne til meg negative aspekter også- Men nå er det flere resultater snart, så det kan vi ta senere:) Gjern kom med hva som er hauss og ikke realitet, bare sunt med motsvar om jeg har kommet med noe feil.

2 Likes

De fleste her er vel investert, så da må man nesten være positiv. Oppsann kommer med mye bra.
Det tyngste er å holde på troen over tid når kursen daler og det går lange perioder uten nyheter. Fort å bli litt paranoid, hehe.

Hvis det nå kommer en homerun på fase 1 SiS så senker jeg skuldrene 100%. Det er en betydelig validering at dette kan sprayes innvortes i organer uten at det skader. Effekt vet vi det har.

2 Likes

Almås ble beskyldt for hausing også, men kom ikke med noe usannheter. :slightly_smiling_face:
Bra investorer kommer med positive og negative vinklinger. :+1::moneybag:

Frisk start i dag. Bryter 50 hadde vært fint i dag.

1 Like

Resultater vil avgjøre uansett hauss eller ikke hauss, så får men velge om man tror på gode resultater eller ikke og posisjonere seg deretter.

Vært deilige å kommet seg over 50,- ja og kanskje opp til 55,- før resultatenen foreligger, man kan fortsatt få rabatt i forhold til 2 x emi deltagere, så har man troa er det jo et godt kjøp. Svaret får vi snart:)

Har vært mer eller mindre ute av Softox siden september i fjor, men fikk frigjort kronasjer forrige uke og det føles bra å være tilbake på kjente trakter med en ok eksponering :ok_hand: Spennende tider!

5 Likes

Jeg kjøpte noe mer enn planlagt på ~40 (mtp cash burn i selskapet), så tok litt gevinst i underkant av 45 i forrige uke i tilfelle nye utsettelser… men tror jo egentlig på positive resultater fra SIS fase 1 og at jeg burde hatt litt mer is i magen her (selv om jeg fortsatt har over 2/3 av posten)… tvi tvi!

1 Like

Husk at SBE fort kan få like stort potensiale som SIS, tror for en tid tilbake det var bobblegutten som anslo markedet for SBE til 11 mrd dollar, og 12 mrd dollar for SIS

3 Likes

Soleklart. Det er likevel liten tvil om at det er SIS alene som kan ha en eksplosiv effekt på kursen. SIS kan potensielt bli gull rundt hver lille sving, avhengig av hva som kommer av pressedekning og koblinger som vidundermiddel mot covid og andre luftveisplager (eller nyheter fra FFI). SBE er mer en maraton, hvor det forhåpentligvis ligger en kiste full av godsaker når målstreken til slutt krysses.

4 Likes

https://einnsyn.no/saksmappe?id=http%3A%2F%2Fdata.einnsyn.no%2Fnoark4%2FSaksmappe--972417823--2531--2017&jid=http%3A%2F%2Fdata.einnsyn.no%2Fnoark4%2FJournalpost--972417823--2017--2531--386--2022

Denne som jeg publiserte litt tidligere her, søknad til støtte som nå er til høring.
Så det var søkt fra forsvare til i henhold til adresseliste.
Fant ut at dette er søkt til FMA Forsvarsmateriell

Se side 62.

Dette er sikkert søkt om i sammenheng med multiforsvars produktet, forskes blant annet mot kjemiske våpen, dagsaktuelt.
Vil vel tror den søknaden går gjennom og at vi kan få melding om støtte derfra snart?

Link til FMA

11 Likes

Noen som har ett godt argument for å selge i dag ?

Det er et godt argument å selge om man ser andre muligheter for å bedre følge sin egen investeringsfilosofi. Om det er lønnsomt er noe annet :sweat_smile:

Det finnes mange grunner for å selge, kan jo være noen uten særlig kjennskap til selskapet som har tatt en post med plan å selge før resultater. Kan være noen som ikke har kjennskap til at det kommer news i det hele tatt. Vi sitter tett og kan mye om selskapet, de fleste som kjøper aksjer har ikke peiling. Kan ha kjøpt på en avisartikkel uten noe som helst annen kjennskap til selskapet. Snakker av erfaring.

1 Like

Å selge 10k på dagens lav på null volum ser for meg ut som en idiot manøver :joy: håper f kjøper seg inn igjen imorgen tidlig når det ligger 4 aksjer til salgs mellom her og 48 :joy: :athletic_shoe:🏃‍♂

1 Like

GRUPPE #7

  • Indlæggelse fra mandag morgen kl. 7 d. 4. april til lørdag morgen/formiddag d. 9. april plus et afsluttende besøg af en lille times varighed mandag d. 11. april.

Bare å stålsette seg :muscle:

15 Likes

Er det SBE? eller SIS?

Det er SIS.

Har du link til denne, XCR?