Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Har du over 100.000 aksjer, og skriver på et diskusjonsforum at du «frykter dårlige nyheter»?? Høres ikke sånn ut.

Forventet du løpende oppdatering 3 dager før fase1 av SIS (og SBE) er ferdig?!

1 Like

Forventer ikke dårlige nyheter. Hva har du det fra?

Skjønner ikke helt hva du mener nå?

Har 2 langt større investeringer så er ikke “skæmt” over å si at æ har tett opp mot 1% av aksjene.
0,94 tror æ,

Er du konfirmant eller er 69 år og holdt på med aksjer siden 1982?

Jeg tror de som selger u dag og de siste dagene på magefølelse vil få en skikkelig kvalmene følelse i den magefølelsen de nærmeste ukene. Dette som er psykologi og husk psykologien jobber alltid imot deg. Den er din fiende. Hadde noe endret seg fundamentalt så er der bare p selge.

Hadde jeg påstått å eie 1% av selskapet hadde jeg IKKE avslørt at jeg ikke hadde fått svar fra selskapet rett før fase1 av SIS, og derfor fryktet dårlige nyheter.
Høres ikke ut som noe en mangemillionær ville gjort :stuck_out_tongue:

Sitter nok flere enn du tror av den sorten å diskuterer på forum…

3 Likes

Håper kursen forsetter på dette lave nivået til lønnen kommer så jeg får fylt på mer snart​:crossed_fingers::crossed_fingers:

Det eneste Safe-Des ikke beskytter mot er :sweden: og :clown_face:

6 Likes

Hva var spørsmålet ? Jeg har alltid fått raskt svar, men jeg har ikke dynget ned selskapet med mail annenhver dag, jeg har også stor forståelse for at ikke alt kan besvares.

Ok, takker. Ja kan være det var en sleiv kommentar. SIS alene om fungerer og kan erstatte antibiotika for å ta alle lungeinfeksjoner også antibiotika resistente bakterier er priceless. Men la oss se om dette er trygg på mennesker først nå, så tar vi effekten etterhvert.

1 Like

Hvis det var 1 milliard, eller mer, han nevnte, så tok han nok ikke for hardt i denne gangen, tidligere har han jo vært beskyldt for hausing , det blir liksom aldri helt rett for enkelte…Er det like stor skepsis til Bjarnsholt også ?

Behovet for nye løsninger til behandling av luftveisinfeksjoner er
stort, dette er et marked som ved forsiktige anslag for EU og USA er i
størrelsesorden USD 12 milliarder. Tallet kan sannsynligvis dobles hvis
man ser det i et globalt perspektiv, sier Almås videre. Denne
teknologien er unik, den er enkel, usedvanlig effektiv og fremkaller
ikke resistens. Effekten er også uavhengig av mulig nye muterte
varianter, slik som nylig er beskrevet for Coronaviruset.
Virker selv om viruset muterer
Teamet mitt og jeg tror at vi står overfor et gjennombrudd i
behandlingen av vanskelige infeksjoner, både virale og bakterielle. Vi
har testet SoftOx sine løsninger i luftveiene og vi ser at dette kan
være et viktig behandlingsprinsipp som kan bidra til å bekjempe den
pågående pandemien og fremtidige epidemier og pandemier, sier professor i mikrobiologi og forsøksleder Thomas Bjarnsholt ved Universitetet i København.

5 Likes

Imponerende, har du lært deg Teams nå ? Det kan snart komme til nytte igjen.

2 Likes

Nyborg er en tidligere kastet ut bruker, nå hevet ut igjen :wink:

21 Likes

Triste greier, han skapte jo litt liv i gruppa :face_with_hand_over_mouth: får trøste oss med erpe80 :smiling_face_with_three_hearts:

-Og «prump» med 1 i promille på natterstid

1 Like

Erpe, openmind forventer flere og masse liv og røre, har benket meg med popcorn :popcorn:. Klar som et jeg fly nå:crazy_face:

1 Like

Ja men han er bare søt, noget spesiell musikksmak, men dog :wink:

Prump? Fin han, kommet med mye bra og da

1 Like