Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Ja får göra de. :heart: Blir enformigt här annars. Hausse Hausse Hausse :slight_smile:

Har du bidratt med noe saklig i det hele tatt?

Hvorfor kan du ikke heller forklare hvorfor du ikke har aksjer, eller hva skal til for at du kjøper?

2 Likes

Jag behöver mer bevis på att företaget går åt rätt håll för att äga Softox. Inte krångligare än så. Allt för hög risk nu. Har inga problem med att missa några kronor och procent.

2 Likes

De vestafrikanske landene er vist de som har den største byrden med resistente bakterier.
Rart at Soft-ox ikke har tenkt på dette markedet, har ikke fått med meg dette markedet bli nevnt på presentasjoner og lignende.

Jo de har nevnt ROW, men må ta et steg omgangen. Men markedet er sinnsykt svært ja.

Hvor sterke bevis trenger du ?

Studieresultat.

Hvor mange ?

Kan starta med 1st

1 Studiebevis Erpe? Har vi ikke allerede 2, desinfeksjon og SWIS? og vi venter på nr. 3 Sis og 4 SBE slik jeg ser det :wink:

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Folkens, la nå folk få være skeptiske til det motsatte er bevist. Det er flust av biotek selskap der ute, som indikerer høye forhåpninger og effekt av medikamentet/substanset de utvikler. Jeg er selv aksjonær i Softox, og har klokketro til til konseptet i den grad det er mulig så langt i utviklingen, samtidig forstår jeg godt at folk er skeptiske slik som f.eks erpe80, frem til det dokumenteres positiv effekt (uten signifikante bivirkninger) etter Fase 2 (helst Fase 3).
Ingenting er bevist etter nevnte faser, frem til da får en utelukkende forholde seg til sannsynligheter for det ene eller andre scenarioet. Nok av aksjonærer som har brent seg i biotek selskaper som ikke har oppnådd suksess, til tross av hvor mye enn gode indikasjoner meldt underveis… :v:

11 Likes

Skeptisk ? Har du lest tidligere innlegg fra erpe ? Det er på linje med en som nylig ble kasta ut.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har oversikt over tidligere kommentarer eller påstander fra vedkommende, nei. Jeg har dog fulgt dette Softox foraet relativt tett siden ifjor sommer ca, da jeg kjøpte meg inn (altfor tidlig) i Soft.
Enhver person som kommer med såkalt trolling, baising eller usanne påstander er søppel i mine øyne. Jeg ønsker bare å ikke sammenligne sunn skepsis med trolling. Det er ikke opp til oss her på forumet å overbevise skeptikerne (eller trollere for den saks skyld), det er til syvende og sist Softox sin jobb.

2 Likes

Er forsåvidt enig i de du skriver, men det er ikke mange andre biotech selskap som har validert effekten gjennom 2 ferdig utviklete produkter. Swis viser effekt med såpass gode resultater at de ble inviter til vound koferansen i mai og skal få presentere resultatene sine der. Sånn sett mener jeg Sis og Sbe går gjennom sine viktigse fase nå, kan dette brukes trygt på mennesker. Svaret får vi snart og blir svært spennende.

Erpe er et kapittel for seg selv og kan dessverre ikke bli tatt seriøst, det har han klart å ødelegge for seg selv.

6 Likes

Enig med denne, og de fleste biotekselskap er jo selskaper som skal utvikle legemidler mot kreft. Softox handler om sårheling og sånt, noe som er en langt mindre komplisert i mine øyner.

4 Likes

Ja, man vet med 100% prosent sikkerhet at blandingen til softox tar alt virus, bakterier og sopp.
Det er en validering du ikke har i noen andre biotech selskap som studerer på kreft etc.
Er jo selvfølgelig usikkerhet på SIS, virker det på mennesker i en annen form, er det trygt å bruke, virker det bra nok, etc etc.
SBE også, virker det like bra på mennesker som på griser og labratoriet. Man vet jo ikke før den har vært gjennom alle fasene.
Men det er ganske betryggende at de prøver ut en medisin som er bekreftet at fungerer.

I tilegg har de ho 2 produkter som skal på markedet så du har jo den tryggheten også, at det ikke er helt binært som mange andre biotech case.

4 Likes

Helt enig, og det er derfor jeg har investert i Softox på et såpass tidlig stadiet. Jeg anser sannsynligheten som høy for at de lykkes.

8 Likes

Varför taggarna utåt 24/7. Uppenbart så tas det ju ganska närt utifrån kommentarer. Färdig med den ronden. Peace

Flere enn kreft

Helsespesialisten viser til en publikasjon i det anerkjente medisinske tidsskriftet The Lancet. Den viser at selv om få mennesker dør av resistente bakterier i Norge, er situasjonen en helt annen i andre land.

– Den dokumenterer at det allerede dør 1,2 millioner mennesker per år av resistente bakterier. Det er veldig alvorlig, sier Berild.

Men situasjonen kan bli langt verre, forteller han.

– Den engelske regjeringa fikk forskeren Jim O’Neill til å prøve å forutse hvordan det går i 2050 hvis utviklingen med resistente bakterier fortsetter, og vi ikke får ny antibiotika. De har kalkulert seg fram til at hvis den nåværende trenden med økning i antibiotikaresistens fortsetter, vil det dø flere mennesker av resistente bakterier enn av kreft i 2050, forteller Berild.

At det skal komme nye antibiotika og redde oss, er slett ikke gitt.

– Det har ikke kommet nye antibiotika på 30 år. Det ser veldig smått ut for at det skal komme nye, fordi farmasøytisk industri har abdisert. De tjener mye mer på kolesterolsenkere, blodtrykksmedisin og slike ting. Derfor er vi under dobbel ild: Både økende resistens og ingen nye antibiotika.

Ikke mindre aktuelt nå som norske bønder må slakte ned pga sterk prisstigning på gjødsel, strøm, for og drivstoff.

4 Likes