Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Kjøper ALLTID norskprodusert mat så lenge det er ett alternativ.

4 Likes

Hvis Softox lykkes blir det den neste store oppdagelsen innenfor infeksjonsbehandling siden oppdagelsen av antibiotika, kanskje verd å ta noen lodd bare på det.

8 Likes

Hadde vært kjekt med noe innsidekjøp nå, det kunne satt fyr på kursen.

Ja enig, de hadde ikke fått særlig med aksjer under 55,- tror jeg, men om de hadde tatt er skikkelig jafs opp til 55,- som hadde bevist tro på selskapet framover, at selskapet er undervalued og at emi på 55,- var en fair kurs. Og det hadde satt et positivt moment i aksjen som også er positivt for selskapet på sikt. Høy aksjekurs er en styrke for selskapet.

Ser ikke noe som tilsier at dem ikke har tro, er mer tvilende til enkelte aksjonærer.

1 Like

Jeg vet de har ekstremt tro på selskapet framover, men det hadde vært et font statement også i kombinasjon med de andre momentene jeg skrev.

På en annen side så er de fullastet med aksjer, hadde vært noe annet om de ikke hadde veldig mye aksjer fra før.

Tror dette blir knall bra framover, men tror også man må være litt tålmodig.

2 Likes

En aksjonær fikk følgende mail fra dantrail, tror dette er siste nytt:
GRUPPE #7

  • Indlæggelse fra mandag morgen kl. 7 d. 4. april til lørdag morgen/formiddag d. 9. april plus et afsluttende besøg af en lille times varighed mandag d. 11. april.
1 Like

Softox har kommunisert at de vil melde siste pasient innrullert, så den stemmer ikke, men kan komme når som helst nå:)

Studien går som planlagt og selskapet vil gi nærmere detaljer i Q1 rapporten som publiseres nå i april. Selskapet vil også melde markedet når siste pasient er innrullert i studien.

3 Likes

Liker egentlig ikke å assosiere softox med covid, da den fortjener så mye mer oppmerksomhet på andre områder enn covid, blant annet antibiotika resistente bakterier, men dette er dessverre så langt fra over:

LONDON — A new omicron subvariant has been detected in the U.K. as the country faces a renewed surge in Covid-19 hospitalizations.

Har dei gitt utrykk om det? Eller er det ikkje litt uvanlig? First patient dosed er standard men siste?

1 Like

Vet ikke hva som er vanlig praksis. Men Softox har gjort dette før og bekreftet at de skal gjøre dette ved SIS og SBE studie.

Softox har “proof of concept and proof of sale”.
Softox har produkter i markedet.
Softox har SWIS påvei inn i markedet.
Softox flere optimistiske studier eks. SIS og SBE.
Softox har samarbeid med FFI, NATO og US army.
Softox har osv…

Mcap 450 mill. :nerd_face:

8 Likes

Softox er godt patentert og har et unikt produkt. Men kursen kommer om det kommer gode resultater, så ikke noe stress egentlig, får jo bare sjansen til å fylle på mer om man tror gode resultater kommer:) gode resultater SIS, sbe og FFI forskningen, kommer med noe news i forhold til FFI forskningen, framgang? 100 mill rullende inn fra nato, EU godkjenning safedes, ce merking og fda godkjenning Swis, partner SIS, kan dekke fase 2 både sis og sbe. Slår dette til i år, så skal vi nok se den kursen er vesentlig høyere i slutten av året.
Også for å ikke bli beskyldt som hausser av Melhus, så må jeg nevne at det er jo ikke garantier for at dette slår inn, men må være lov å ha troa:)

2 Likes

Jeg tipper siste person har startet siste dosen sin nå. Er vel meget stor sjanse for at SIS er trygt og at melding kommer i dag eller mandag.

3 Likes

For dei som vil sjekke status er det berre å finne fram popcorn og trykke på “refresh-knappen” :wink:

Safety of Ascending Single and Multiple Doses of Nebulised SoftOx Inhalation Solution in Healthy Subjects - Full Text View - ClinicalTrials.gov

2 Likes

Følgende gjør vel at vi kan være ganske sikre på at dette kommer til å bli bra:

"A Safety Monitoring Committee (SMC) will review the safety and tolerability data from all preceding groups and decide whether the planned next dose regimen is acceptable prior to initiating the dosing in a new dose group.

The dose to be administered in the multiple dose groups will depend on the results obtained in the single dose groups and will be decided by the SMC. The dose tested in the first multiple dose group will be the second highest well-tolerated single dose or lower."

6 Likes

f7d2e014-ae75-4096-a083-553ae83eb710 (2) (1).pdf (563,3 KB)

"a total of 102 aerosolized HOCl inhalation exposures within that machine shop in Washington state were submitted to the authors. The exposures documented a cumulative total of 191 minutes (3 hours, 11 minutes) of adults inhaling a dense 0.9% saline fog containing HOCl in a closed space. Ages ranged from 18 to 71, and 87% were male. The total volume of HOCl entering the pulmonary tree in those 102 exposures was roughly 72 ml. With that volume of pure hypochlorous acid in contact with delicate respiratory epithelium, zero serious issues were declared. All minor issues reported (6.9% of reports describing “nose tickle”, “runny nose”, and the like) were transient and resolved in less than 1 minute after leaving the tent.”

Dette forsøket fra 2020 er alene kanskje ikke nokk til å til å spikre bastant at sis fase 1 selvfølgelig må gå bra, men hva kan Safety Monitoring Committee sette fingeren på når disse arbeiderne ikke kunne si at de hadde noe ubehag?.

Her må vel enhver vurdere selv, men dette og andre indikatorer gjør at jeg har relativt bra ståltro. Ikke ofte en får en slik investeringsmulighet.

5 Likes

Ikke alle som har samme trua som du, ser en veldig sto aktør som Forte selger seg mye ned siste dager…Noen som vet noe?

1 Like

Hele 8.000 og noe aksjer solgt. Og når ble plutselig FORTE TRØNDER en bjellesau i kontekst av SOFTX og hva som pågår i og rundt selskapet? Please try again…

EDIT: Går utifra du sikter til dette nylige salget:

EDIT 2: Underlig fremheving av salg “ut av det blå” av en aktør som ikke på noen måte (av det jeg har fått med meg iaf) har markert seg i og rundt SOFTX. Nesten så jeg putter det i båsen “baissing” (ref. ‘Noen som vet noe…?’). Tar halvparten av irritasjonen på egen kappe. Sånn. Ferdig. Rant OFF

4 Likes