Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

25k :wink:

25k over to dager. Med en inngang på kr 55. Småtteri for et fond, selv om det fremstår som merkelig. Blir overrasket om noen har bedre innsikt enn oss på TI.

Se dagen før…

Helt ufarlig, de har nok ingen info. Gjorde det samme etter forrige emisjon i 2020 de, tok på 55,- og solgt med tap, om jeg husker riktig.

Mener på å huske det samme.

Egentlig bare bra at festbremsen selger seg ut før festen starter.

2 Likes

Bremsen kan ikke ha mye igjen heller da, fått ut 25k på 2 dager, listene lagger 2 dager og hadde bare 50k igjen for 2 dager siden.

Penger på gaten :slight_smile:

1 Like

Smuuud :heart:

Slettet den jeg, siden det var en privat mail. Men grunnen til jeg spurte om jeg kunne registrere meg til forsøket var at det sto på hjemmesiden til dantrial at de søkte pasienter til SIS-01, jaha tenkte jeg, de har enda ikke fått nok forsøkspersoner, men veldig deilig å få den mailen om at de har fullt opp med pasienter og ikke plass til flere, regner med det er fase 2 han referer til at han vil kontakte meg ved neste anledning om det blir flere forsøk. Men da får vi melding om innrullert alle pasienter neste par dagene og da er det 5-6 dager til forsøket er ferdig. Så sitte her de neste månedene er meg en glede. Her kan det komme løpende meldinger :slight_smile:

4 Likes

Hvis det er snakk om bare noen dager fra siste innrullet til de har vært inn til siste sjekk om at det står bra til. Vil det kanskje være like greit å vente til siste sjekk så komme med melding? kan vel si at alt gikk bra og de venter spent på endelig resultatet og det meste av tvilen er borte?

kursmessig sett?

Ja, enig. Kommer da kanskje med en liten oppdatering om hvordan studien har gått så langt og et estimat når de tror alle datane er analyert. Vet selskapet har sagt tidligere at de regner med 1 måned med dataavlesning.

Ikke mange som blir skremt heller, tikk takk ! Jadda :wink:

2 Likes

Tipper svaret ligger her

1 Like

Fikk ikke med meg dette før det var for sent. Men det blir kanskje nye muligheter på mandag :sunglasses:

Er egentlig ferdigkjøpt nå men veldig fristende å øke på. Er veldig enig i at selskapet har vist at produktet fungerer. Så blir spørsmålet videre som debattert om det er bra og sikkert nok for SIS og SBE. SBE vil jeg tro det er stor sannsynlighet for med tanke på SWIS. Og egenerfaring med bruk til diverse “vondter” gjør at jeg føler meg trygg på at anvendelsesområdene kan utvides videre.

:beer:

3 Likes

Drakk en skvett safedes til kveldsmaten idag etter å ha hatt særdeles såre mandler i hele dag (mest sanssynlig etter å ha endret bakterieflora i munnen, i sammenheng med å ha smakt litt på min frues edle deler i går kveld). etter ca 1 time er sårheten/ smerten i høy grad lindret… :smiley: skål og god helg kjære medaksjonærer, vi går en spennende tid i møte! :sunglasses:

5 Likes

Du får nå virkelig sagt det :smiley: Kanskje du kan ta Safedes på de edlere delene først? :smiley:

Har sagt det før men har noen her inne kjønnsvorter eller std’s så burde det absolutt prøves, tenk det a :star_struck: safedes glidemiddel :joy::star_struck::star_struck::star_struck:

last ned

1 Like

Det er jo helg og påske, så vi får se hvem som tar ansvar for “en sur en”, for forskningens skyld? Her må jo garantert være noen som skal på Stavkroa i Hemsedal!?

1 Like

Skal sjekke med «the ol’ball and chain» om jeg ikke får ta en liten runde i forskningens ånd :grin: