Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

“|Hold brillan!”

Fra budstikka artikkelen.
“Alt tyder på at vi vil klare å desinsere lungeveggene på
pasienter gjennom dampen fra dette produktet. Hadde vi hatt
det klart før koronaen kom første gang, kunne man inhalert
dette og ville forhåpentligvis kunne påvirke sykdomsbildet
positivt, sier Almås.”
Ikke noe å si på den uttalelsen.

15 Likes

Det samme kan en si om alle andre lungeinfeksjoner, det kommer til å komme noen heftige avisartikler om riktig melding kommer på mandag💥

6 Likes

:hourglass_flowing_sand::rocket::champagne::clinking_glasses::moneybag:

2 Likes

Melding i morgen mellom 12:00-17:00? :sunglasses::hatching_chick:

3 Likes

De har ikke helt fått kontroll over smitteutbruddene enda.

Swis har vist at den er verdensledende på effekt på akkurat disse bakteriene, Pseudomonas aeruginosa.


Bare i USA alene:
Topline findings show that chronic wounds impact nearly 15% of Medicare beneficiaries (8.2 million) at an annual cost to Medicare conservatively estimated at $28.1 to $31.7 billion.

SBE sammen med swis kan bli store greier, har nesten like stort potensial som SIS.
Melding om siste innrullerte pasient SBE kan komme når som helst nå. Hold på aksjene, spør du meg.

13 Likes

Det er spennende tider i Softox -og for aksjonærene. Blir det korsfestelse, død og begravelse, eller Himmelrike til evig tid?
God påske!:hatching_chick:

1 Like

Noen tanker rundt å legge ut en post på 7 865 aksjer åpent ?

Ble gjort det samme på fredag. Ca 5k i to omganger. Er nok trønderfondet som er overivrig på å komme seg ut. De får nesten styre på. Mindre salgstrykk når det kommer melding.

1 Like

De hadde 28k igjen? Blir spist fort med omsetning. Har fått bekreftet at studiet er fullt opp med pasienter av dantrial, så siste pasient innrullert er rett rundt hjørnet.

3 Likes

Greit å vite det ligger litt mer enn en studentpost der? kommer riktig melding forsvinner alt i ett jafs.

1 Like

Når fikk du bekreftelsen? Var den i overenstemmelse med tidligere post som sa innrullering forrige mandag og siste legesjekk idag?

1 Like

Jeg spurte dantrial om hvor jeg kan registrere meg for å være med på SIS-01 forsøket og fikk dette i svar på fredag:
Tak for din henvendelse.

Vi er ved at være færdige med SIS-01 forsøget, så vi har de forsøgspersoner, vi skal bruge på nuværende tidspunkt.

Hvis du udfylder tilmeldingsblanketten på DanTrials Database, kan jeg kontakte dig, hvis vi skal lave et forsøg på et senere tidspunkt, som du evt. kan deltage i.

8 Likes

Jeg vet ikke med deg, men jeg er rustet for himmelriket!

2 Likes

Apropos…

Litt natovind i seglene her no så kør vi

3 Likes

Slår aldri feil at når det ikke kommer news på “guidet” dato så får folk panikk og selger. Kjøpte en del aksjer sist dette skjedde, og ett par minutter etter handelen kom nyheten :joy:

3 Likes

Det var en real 10K dump.

Plukket opp en god slant av den dumpen på 41,50 - og er dermed aksjonær i SoftOx for første gang. Da er det bare å lene seg tilbake og vente på nyheter fremover. God påske!

10 Likes

De fleste kjenner vel til kommunalt tempo, men nå synes jeg det drøyer vel mye, noen som har klart å finne noen oppdateringer rundt disse luftmålingene som ble/blir utført av Airthings, og påbegynt for rundt et år siden ? Eiendomssjefen var jo helt klar " “det er åpenbart at alkoholholdig desinfeksjonsmiddel ikke er bra for innemiljøet, det kan vi vel si allerede nå”

2 Likes

Ble nevnt på siste Q tror jeg det var og at det gjaldt spesielt “små” rom, nå som det er betydelig mindre bruk vil det vel ikke være så aktuelt lengre foruten helseforetakene? husker de nevnte bla. ubåt/(båt?) så forsvaret/Nato vil være en potensiell kunde.

2 Likes