Resultater by the end of q2
Knall i padden! stor dag i Soft-ox!.
Skulle de ikke snakke litt om sis og sbe på q1 nå 28 april?
Noen som har en ide om omtrentlig når vi kan forvente oss siste pasient sbe?
Fått mail fra IR på at SBE følger skjema og at de skal komme med detaljer 28/4
Når Sis nå ser ut til å ha gått bra, hva er oddsen for at de andre går dårlig egentlig?
LOVENDE.At sis har god effekt er jeg overbevist om, mest redd for udugelige og inkompetente folk i Safety Monitoring komiteen og i byrokratiet generelt:)
“We are pleased to report the achievement of this import milestone. We are
extremely grateful to our study participants and DanTrials ApS for helping us to
complete the study according to plan,” said Dr Christopher Burton, Chief Medical
Officer on the SIS project. “We anticipate that this study will provide evidence
of a safety and tolerability profile suitable for progression to Phase 2
clinical development within various upper and lower respiratory tract infectious
disease indications.”
Hadde forventet mer utslag på kursen . Kanskje den reagerer når avisoverskriftene renner inn?
Hadde forventet litt bevegelse med tanke på hvor sønderknust kursen er, men selve meldingen er klassisk sell on news.
Jeg liker at de guider top line resultater i q2. Jeg tok en prat med
selskapet om at jeg personlig så helst at de dro på litt på guidingen for å ikke skuffe markedet med å være for positiv også blir det noen uker utsettelse pga småting. Da er bedre å ha litt rom i guidingen og overraske postitivt om det kommer raskere. Jeg fikk da vite at de regnet med ca en måned med dataanalyse før de har resultater SIS fase 1 klart, nå guider de resultater innen q2, så her kan markedet bli tatt litt på sengen om resultater kommer allerede i Mai.
Håpløst marked… orker nesten ikke følge med lenger, bare legge alt i skuffen
Også overrasket over kursutviklingen, liten oppmerksomhet og forte som skal ut med siste rest, har egentlig ikke så mye å si. Mulig den trenger en eu godkjenning og Sp1m analysen for å skape interesse og det kommer. En eller annen gang vil kursen få rakett fart med denne forskningsutviklingen. Markedet vil kanskje ha resultatene. Tror markedet vil gå på forventninger på funding og resultater også kan det komme meldinger på veien. Tror det blir bra framover jeg:)
Jeg vil si meldingen i dag ikke var noe spesielt. Er positivt at alt går som planlagt, men er det ikke det vi forventer uansett? Positive resultater på fase 1 og start på fase 2 burde gi utslag på kursen.
Men det er vel DNB som skal bistå ifm å hente penger til SIS fase 2?
Er spent på verdsettelsen de setter på SIS, selv om det i dagens marked sikkert blir satt lavere enn vi forventer… håper ikke de må gi fra seg for mye av SIS spinoff for å funde fase 2…
Tenker at når selskapet «gleder seg til å legge frem resultatene» så betyr dette at ting virker svært lovende. Får bare smørre oss med litt tålmodighet for kursen blir ikke på dette nivået så lenge
Enig. Ikke så lenge de ikke kan legge frem konkrete resultater. For at det skal slå veldig positivt ut på resultater fra studien, så tror jeg det må en ganske grei avklaring på finansiering til + som jeg tolker det, så er ikke akkurat tilitten til ledelsen den beste. Et solid partnerskap er nok det som må til.
Sant, kan være lurt å være posisjonert før sånne meldinger dukker opp da, om man har troa på det. Softox/DnB har jo meldt om høy interesse fra eventuelle partnere.
Er godt posisjonert. Men, nå er det på tide at dem kommer med noe konkret på akkurat det snart. Ikke bare prat.
I dag ser vi hva som skjer når triggere hausses, alle tradere kjøper i forkant - når ting er forventet kommer det få/ingen kjøpere inn på meldingen deretter ryker traderne ut på SL noen % lavere enn de kom inn. Ergo lavere kurs enn utgangspunktet.
Fint med lav likviditet i sektoren
Ja, men de må jo få resultatene klare først da. Vise gode resultater så partner.