Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

https://newsweb.oslobors.no/message/559395

Da ble det melding da

16 Likes

Resultater by the end of q2 :pray:

Knall i padden! stor dag i Soft-ox!.
Skulle de ikke snakke litt om sis og sbe pÄ q1 nÄ 28 april?
Noen som har en ide om omtrentlig nÄr vi kan forvente oss siste pasient sbe?

FÄtt mail fra IR pÄ at SBE fÞlger skjema og at de skal komme med detaljer 28/4 :muscle:

3 Likes

Mangen raketter framover.
Sis, sbe, FFI, NATO, Kemi, FDA, forskning fonding, edf, hold pÄ hatten

4 Likes

Men meldingene bÞr komme hit. @pdx, kan du fÄ fikset det?

1 Like

NÄr Sis nÄ ser ut til Ä ha gÄtt bra, hva er oddsen for at de andre gÄr dÄrlig egentlig? :rocket:

6 Likes

LOVENDE.At sis har god effekt er jeg overbevist om, mest redd for udugelige og inkompetente folk i Safety Monitoring komiteen og i byrokratiet generelt:)
“We are pleased to report the achievement of this import milestone. We are
extremely grateful to our study participants and DanTrials ApS for helping us to
complete the study according to plan,” said Dr Christopher Burton, Chief Medical
Officer on the SIS project. “We anticipate that this study will provide evidence
of a safety and tolerability profile suitable for progression to Phase 2
clinical development within various upper and lower respiratory tract infectious
disease indications.”

1 Like

Hadde forventet mer utslag pÄ kursen :sweat_smile:. Kanskje den reagerer nÄr avisoverskriftene renner inn?

1 Like

Hadde forventet litt bevegelse med tanke pÄ hvor sÞnderknust kursen er, men selve meldingen er klassisk sell on news.

1 Like

Jeg liker at de guider top line resultater i q2. Jeg tok en prat med
selskapet om at jeg personlig sÄ helst at de dro pÄ litt pÄ guidingen for Ä ikke skuffe markedet med Ä vÊre for positiv ogsÄ blir det noen uker utsettelse pga smÄting. Da er bedre Ä ha litt rom i guidingen og overraske postitivt om det kommer raskere. Jeg fikk da vite at de regnet med ca en mÄned med dataanalyse fÞr de har resultater SIS fase 1 klart, nÄ guider de resultater innen q2, sÄ her kan markedet bli tatt litt pÄ sengen om resultater kommer allerede i Mai.

13 Likes

HĂ„plĂžst marked
 orker nesten ikke fĂžlge med lenger, bare legge alt i skuffen :stuck_out_tongue:

1 Like

OgsÄ overrasket over kursutviklingen, liten oppmerksomhet og forte som skal ut med siste rest, har egentlig ikke sÄ mye Ä si. Mulig den trenger en eu godkjenning og Sp1m analysen for Ä skape interesse og det kommer. En eller annen gang vil kursen fÄ rakett fart med denne forskningsutviklingen. Markedet vil kanskje ha resultatene. Tror markedet vil gÄ pÄ forventninger pÄ funding og resultater ogsÄ kan det komme meldinger pÄ veien. Tror det blir bra framover jeg:)

Jeg vil si meldingen i dag ikke var noe spesielt. Er positivt at alt gÄr som planlagt, men er det ikke det vi forventer uansett? Positive resultater pÄ fase 1 og start pÄ fase 2 burde gi utslag pÄ kursen.

Men det er vel DNB som skal bistÄ ifm Ä hente penger til SIS fase 2?
Er spent pÄ verdsettelsen de setter pÄ SIS, selv om det i dagens marked sikkert blir satt lavere enn vi forventer
 hÄper ikke de mÄ gi fra seg for mye av SIS spinoff for Ä funde fase 2


Tenker at nÄr selskapet «gleder seg til Ä legge frem resultatene» sÄ betyr dette at ting virker svÊrt lovende. FÄr bare smÞrre oss med litt tÄlmodighet for kursen blir ikke pÄ dette nivÄet sÄ lenge :blush:

1 Like

Enig. Ikke sÄ lenge de ikke kan legge frem konkrete resultater. For at det skal slÄ veldig positivt ut pÄ resultater fra studien, sÄ tror jeg det mÄ en ganske grei avklaring pÄ finansiering til + som jeg tolker det, sÄ er ikke akkurat tilitten til ledelsen den beste. Et solid partnerskap er nok det som mÄ til.

1 Like

Sant, kan vÊre lurt Ä vÊre posisjonert fÞr sÄnne meldinger dukker opp da, om man har troa pÄ det. Softox/DnB har jo meldt om hÞy interesse fra eventuelle partnere.

1 Like

Er godt posisjonert. Men, nÄ er det pÄ tide at dem kommer med noe konkret pÄ akkurat det snart. Ikke bare prat.