Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Syns ikke det er slitsomt nei :smiley:

1 Like

Hadde aldri stolt på Grunderne og CEO alene, men når det kombineres med FFI og utallelsene til Voie , Amerikanske forsvaret og Bjarnsholt en annerkjent forsker på området og man vet at grunderne vil jobbe for aksjonærene så blir det en fin kombo man kan stole på.

5 Likes

Kan du ikke bare ringe de og spørre om de må hente penger i sommer siden du er så opptatt av det?

SIS fase 1 analyseresultater kommer i løpet av Q2, det er vel bare “litt frem i tid”…

Er jo helt legit å være opptatt av selskapets finansielle stilling. Ligger vel litt i kortene at de kommer til å kjøre en emisjon på disse dataene, gitt at de ikke lander partner

4 Likes

Såklart, men gjentatte “dersom hvis” og “hvis såfremt” synsing er vel lite givende. Er man så opptatt av det, så bør man kontakte selskapet, helt innafor det.

Dette gir meg kanskje svar på hva som mangler for å sette fyr på raketten, Gode SiS fase 1 resultater og partner, da går denne. DNB sier det er høy interesse fra BP, de har snart resultatene klare, ja da posisjonerer man seg etter hva man tror vil skje. Synes RR er meget bra.

1 Like

Fra 16:25 min snakker CFO om mulige finansieringsløsninger.

Helt legit å være opptatt av cash-beholdning, men svartmaling om gigaemisjon er ikke det.

9 Likes

Når og hvor har de sagt dette? har ikke fått med meg det.

Var vel softox som sa det når jeg tenker meg om, det sa de å CMD og nylig fått bekreftelse fra samtale med selskapet. Men det er jo implisitt DNB som sier det, da det er de som er i kontakt med eventuelle partnere og er satt på oppgaven.

Gjerne referer til hvor/når Softox meldte om høy interesse fra BP - da ville det vært svært mye mer interesse for selskapet fra potensielle aksjonærer. De har nevnt at det har vært “stor interesse” generelt, og det er svært annerledes da det kan bety mye forskjellig.

Var på CMD webcasten, mulig de ikke brukte ordet BP, men Partnere, men det var spesifikt for SIS ja og de sa også at DNB markets hadde fått oppdraget med å signe partner, mulig allerede etter Fase 1 resultater. Jeg tok en prat med selskapet som dagt tidligere, for min del trengte jeg å få oppklart noen spørmål før jeg skulle gjøre et valg, kjøpe mer, holde eller selge. Da spurte jeg også om hvordan interessen var på SIS og fikk svar at det var høy interesse og at de jobber kontinuerlig med dette og vil melde markedet om det kom noe nytt, som er en selvfølge.

3 Likes

Slettet? var da et bra svar det

Finn Ketler sier det forøvrig i videoen som Hardox la ut, “and the interest is high” fra 1:13:25

De skulle egentlig starte denne prosessen i år men startet allerede i fjor.

1 Like

Lei av å debattere for tiden, særlig i å predikere gull og grønne skoger. Så angret på involveringen, intet annet :slightly_smiling_face:

Ok, Ja du har jo vært en bra bidragsyter så lov å bli lei i perioder. La forskningen snakke for seg. En ting er uanset 100% sikkert, leverer forskningen fortsatt på resultater framover så vil det andre komme automatisk, kurs vil gå opp, interesse fra partenere vil bli enda høyere og penger vil komme. Så får vi se hva neste steg i forskningen sier da om et par måneder. Kjøp og salg i en så illikvid aksje vil gjøre at kursen svinger en del, men har man troa på forskningen vil levere så er det ingen grunn til å bli nervøs av den grunn. Går fort i svingene, er ikke mye som skal dra denne opp til 80 kroner heller. Men også risiko på at resultatene ikke er gode. Men herfra, meget god RR IMO,.

3 Likes

Det kan virke som det er nytteløst å legge ut denne, rekk opp hånda dem som har tatt seg tid til å se den i sin helhet !

Men er det greit å overselge mulighetene for partnerskap?

Tenker ledelsen hadde vært tjent med å være litt mer nøktern. Min oppfatning er at dee fremstår i overkant hausete.

2 Likes

Kun vi som eier aksjer, vår lille hemmelighet som vil åpenbare seg som fuglen føniks en dag.

2 Likes

Er ingen som har oversolgt noenting. Selskapet redegjorde i fjor om planen for å dele opp produktporteføljen til biocider og legemidler + skaffe investorer og finansielle partnere til disse to. Hvis du tror de ikke klarer det må du gjerne det. Forskningen så langt har vist grunn til optimisme

1 Like

8 Likes