Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

“Harmonisere” betyr å samordne eller koordinere. Dette er et viktig begrep i EU som fokuserer på å skape ensartede regler, ikke minst for å gjøre det enklere for det indre markedet. Når alle EU-landene har likt regelverk, blir det lettere å gjøre handel over landegrensene. Og med litt flaks vil dette også fremme innovasjon og sunn konkurranse.

4 Likes

12 Likes

Interessant artikkel: https://avisendanmark.dk/artikel/statens-serum-institut-advarer-mod-stigende-resistens-danskere-dør-fordi-medicinen-ikke-længere-virker

4 Likes

Mens vi venter på nyheter om sluttføring av fase 1 i SBE så ble det gitt ganske tydelig tilbakemelding om effekten allerede i januar i år (se utheving under). SBE er altså hovedproduktet deres for kroniske sår og ganske utrolig at ikke kursen har gått mer på den meldingen

“Due to lack of Serious Adverse Events / Adverse Events, the Safety Monitoring Committee were unanimous on escalation to the next dose-level. Although early in the study, we see that our solutions are well tolerated in chronic wounds and confirm so far what was documented in previous animal models, says Glenn Gundersen,” (NewsWeb)

5 Likes

Hysj :wink: blir plutselig taktskifte som denne snart…sitter rolig.

2 Likes

SIS, SBE, utmerket data, KEMI, EU, SB1, revansj MD, analyse, partner, m upfront betaling, Forskning, founding, dnb, FFI, SDF, NATO, EDF, snurr film

SoftOx Solutions AS: Invitation to the presentation of the 1Q 2022 results

1 Like

Ja, da er det bare å samle opp gode spørsmål og sende over.

1 Like

Jeg beklager å melde at jeg har motatt 73 kroner tror jeg det var for noe shorting. er det virkelig ingen sjansje for å se totalen av short, alle små tilsammen?

Nei, ikke så lenge den er under 0,5 prosent av alle aksjene. Alle som er investert i prekommersiell biotek bør reservere seg mot utlån (hvis man kan).

4 Likes

ja jeg sa det for å være ærlig, det bryter mot mine ideer om å være snill å la dem låne mine…

De fleste vet ikke at man kan reservere seg mot det :slight_smile:

men alstå, dette er fra siste kvartal tror jeg, ikke noen nu motinvestering,

< ikke effektiv når fokus ikke er oppe :confused:

Reserver deg mot utlån av aksjer på Investeringskonto Zero her:
https://nordnetforms.scrive.com/Survey/AnswerSurvey/88f21e06-4aba-4952-8755-2af5409e660d

3 Likes

kekek

4 Likes

Du er verdig din tittel!

Må man reservere seg? trodde man måtte aktivt inngå avtale for at de kunne lånes ut?

Vist fanken har de lånt mine også! (aldri fulgt med på dette)
Skjermbilde 2022-04-21 kl. 20.50.48

Nå er dokumentet signert MOT utlån.

3 Likes

Det er kun rett i overkant av 10 mill aksjer i softox, top 15 sitter stabilt på 50% og under top 15 er det heller ikke mange villige selgere her nede, det vil si at med en god melding alla partner så vil det være jævlig kjedelig å være shorter i denne. Da er det ikke mange aksjer tilgjengelig og man kan få den såkalte fomoen som vil skyte aksjen opp. Den er også veldig lett og pumpe for noen som faller for fristelsen av at det ikke skal så mye til for å kjøre denne høyt, vi husker alle en mister Bergenser som pumpet den fra under 50 til over 80 på kort tid. Det kan fort skje igjen i en aksje som softox og da er det ikke morsomt å være short.
Heller mot at noen låner inne for å ha et ekstra hjelpemiddel til å trade spread, eller pushe ned kurs på lavt volum for å ta imot lengre nede. Sikker kjøper i det minste:)

Eller det ble lånt inn samme dag som melding kom, der har vi grunnen, typisk sell on news melding, alle viste studiet var ferdig og at det vill komme melding om dette. Blir noe annet når resultater kommer.