Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Sell on news - uten kjøpere :pensive:

Ser de er lånt ut flere gang selv om mine 10k ikke gjør det store så hjelper de til å holde kursen litt ned men nå er det slutt på mine utlån i alle fall!

1 Like

Hehe ja, husk den gikk fra 35 til 48 på forventninger, selv om det var ekstremt lavt volum. Så nå er litt avventende fase, se an q rapporten også begynner forventninger mot resultater. Men det er mye som kommer nå så er sikker på at fomoen kommer igjen snart. Håper de snart kommer med en melding om at de skal skille ut sis, få inn en strategisk partner og eller retails, funker det også. Også skal DnB komme med en analyse av sis, sette en pris og selge ut 50%. Høres dette kjent ut?

1 Like

Samme med SDS egentlig, sds i utbytte og selge ut 50% av sis. Eller trenger ikke selge ut mye heller, 20% på begge, alla det hex gjorde med purus. Vil vise frem verdiene i selskapet pluss at softox er største eier.

Tror dette er planen, eller det har de vel sagt mer eller mindre bare ikke hvordan de skal gjøre det. Dette synes jeg blir ekstremt spennende.

Vi eier egentlig 3 selskap med ekstremt potensiale i alle.

1 Like

denne er nede på håp om rekapitalisering. sis tryg melding med de data de har på si vet vi hva betyr.

sis trygg betyr rett ut at vi sitter på en revolusjon innen lungesykdom.

1 Like

det er bare fakta

tid way points

På flaska hver kveld eller ? Kanskje gå over til noe alkoholfritt ?

Ja da er han jo kommet riktig sted :slight_smile:

6 Likes

Terningkast 7 for denne! :partying_face:

FFI er aktive

2 Likes

Dette med utlån av aksjer, blir de også lånt ut andre steder også som eks. Pareto der jeg også har noen? Eller gjelder dette bare Nordnet?

Hos Pareto tror jeg du må lage en avtale på utlån av aksjer. Mens på IKZ er det Nordnet som eier aksjene rent juridisk, derfor kan de låne de ut uten samtykke.

Ok.

Har kommet bekreftelse.

2 Likes

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

1 Like

Husker for mange år siden vi drev å hacket oss inn på pcer å kikket igjennom, fant noe vi ikke likte så endret vi på noen filer og slettet bla. autoexec.bat. Vi var ikke så snille og pcen var død neste gang de skulle starte opp.

Er det noen her som har noen forventninger til Q1 som de vil dele?

Ja men vil helst ikke dele for da kan shortere posisjonere seg i forhold til det.

Er mest interessert i nyheter på SWIS, SIS og SBE + godkjenninger fra KEMI, CE og FDA samt distribusjons/partneravtaler.
Så lenge de har sånn noenlunde kontroll på cash så er ikke selve Q1 tallene veldig interessante for meg.
Kan hende levering til HINAS har begynt å vise igjen inntektene, men forventer ikke store inntekter med byrokratikrøllet de har hatt. Fra 1. april begynte begynte også salg til Sverige-anbudet på Effektdes

2 Likes