Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Det er ikke lov til legge inn salgs- og kjøpsordre som ikke er reelle. Det er heller ikke lov til å prøve å “flytte kursen” mye med svært få antall aksjer. I hvilken grad det slås ned på det er noe annet. Det skjer veldig mye av det, og særlig kan det virke som om robotene er involvert. Når det handles 1 eller 5 aksjer flere prosent opp eller ned er det antagelig ikke lov, da det regnes som manipulasjon.

1 Like

Kan vel slå fast at softox lever sitt eget liv uavhengig hvordan børsen generelt gjør der og vi får jo et lite bevis på hvordan kursen vil slå ut med gode nyheter. Mange muligheter framover.

1 Like

Det er jo åpenbart at kursen blir manipulert ned av en robot.

[quote=“SoriaMoria, post:6398, topic:28249”]
Det er heller ikke lov til å prøve å “flytte kursen” mye med svært få antall aksjer
[/quote Er det noen som kan nekte meg å kjøpe f.eks 5 aksjer ? Jeg tror ikke det…Oppfordrer flere til å satse litt :wink:

Vanskelig å bevise hensikt…

1 Like

Om vi skall vara konspiratorisk så är ju det snacket om att flytta kurs genom köp här innen en tydlig sak som kan brukes mot en investerare då. :wink:

1 Like

Man skal vel også være forsiktig med hva man sier på et forum, hvis man ikke ønsker at noen skal vite at man forsøker å manipulere kursen.

Det har slått meg og. Greit å vite at samme løsning er helt trygt å inhaleres i SIS før det også kan begynne å «fogges» med i store mengder, selv om vi hele tiden har visst at det er bedre alternativ enn sprit til ordinær hånddesinfeksjon.

2 Likes

Neida, ikke hvis man har tro på at gangetabellen en dag må frem, og det har vi jo, det begynner å bli ei stund siden man var tvunget til å kjøpe større poster. At kursen beveger seg ved kjøp/salg tror jeg er ganske naturlig, selv om det tydeligvis bekymrer noen :sweat_smile:

1 Like

Sant men nå har flere prøvd å sett hva som skjer å det er bra, tviler de sier noe med bare å gå litt over roboten. Gjorde det selv i sted å fikk den over 41 :wink:

1 Like

Morsomt med liv i ordreboka, kan det være en svenske på Antibac :rofl:

I steden for å bare selge rett til roboten kan man først legge seg litt over for den går jo over uansett så kan man selge den noen på topp…(hvis man først skal selge noen) vinn vinn :wink:

Det blir vel motsatt av det jeg nevnte for kjøp men det var altså ikke en lovlig strategi å både legge seg på kjøp og på salg for oss vanlige dødelige, slikt er forbeholdt roboter.

Har ikke du også noen kroner å kjøpe for ? Selvsagt trist om kursen skulle flytte seg, men det er til å leve med :rofl:

Sitter å spekulerer på dette interne dokumentet å leser litt på andre. Kommer ikke frem til noe annet enn at det sannsynligvis har gått veien til Softox når man ser på dato 15.03.2022. Ville Miljødirektoratet fremdeles stått på sitt (tror) jeg det hadde kommet ett krav om tilbaketrekking av produktene i løpet av denne tiden fra 15.03 til nå… eller?
(så trege er vel ikke de heller som de har holdt på å stoppet produktet og truet med tilbaketrekking).

11 Likes

Kan gå mot tidenes opptur i Softox. Utrolig mye spennende på gang, hvor noe av det snart kommer til å materialisere seg.

6 Likes

Har du lest disse dokumentene ?

Fullsmetad i annat som jag har betydligt större tro på. :wink: Men kommer inte lämna er mina små sinnataggar.

Hva er disse salgspostene på 200? Vurderer å sluke dem opp.

Det er ikke lett å få aksjer nedi sumpa her, må nok opp på 43-44 for å få litt, men skal man virkelig ha lit volum, må man en del høyere. Emisjon 55,- kanskje enda høyere, for hver dag som går jo mindre grunn har man til å selge. Kan likesågodt sitte til resultater om man har aksjer nå.

4 Likes