Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Volumgarantisten Forte Trønder er endelig tom også, som ikke akkurat hjelper de som er ute etter større mengder.

3 Likes

https://investornytt.no/den-forsvunne-diamant/

3 Likes

Nå ble jeg nysgjerrig men har ikke+. Kan du dele noe?

Er såpass tungt investert i Softox at jeg måtte koste på meg ett abb. Er vel ikke så populært å dele innhold bak betalingsmur her.

Det jeg kan si er at det var en godt skrevet artikkel som belyser det vi her inne allerede vet, men som er fint å bli påminnet. Bunnsolide resultater og sky is the limit basicly. De nevner også triggerbonanza i tiden som kommer.

I Softox tror jeg virkelig at tålmodighet vil betale seg.

9 Likes

All in i over 2 år…

1 Like

:+1:veldigt bra at det bygger seg opp litt oppmerksomhet her og der.

2 Likes

Skribenten(e) har nylig blitt aksjeeiere? Trenger ikke å være klarsynt for å skjønne tegninga der isåfall. Godt mulig det er bra skrevet om Softox, men sånn generelt, hvis Investornytt hadde kommet i papirutgave og blitt delt ut gratis, hadde jeg brukt det som opptenning i ovnen. Til nød tørka meg bak hvis jeg hadde gått tom for dasspapir.

3 Likes

Uansett oppmerksomhet og caset kan nå ut til flere. Hvor på listen finner du skribenten og at han har nettopp kjøpt?

1 Like

Joda, det er fint med litt oppmerksomhet. Nei, det vet jeg ikke, derfor jeg satte et spørsmålstegn (?) etter… Vet du hvem skribenten er?

Bare å google han litt, så forstår du at han har sikkert bedre avkastning enn oss andre. :rofl:
Virker som en som har litt peiling.
Vært interessant å funne han i aksjonærlisten.

1 Like

Nei vet ikke, men når jeg leser teksten så slår det meg ikke som et typisk pump/dump innlegg, heller et innlegg av en aksjonær som har vært med en stund og kanskje er litt frustrert over at aksjen er ekstremt underpriset i hans øyne og derfor vil få fram caset som helhet og ikke kun desinfeksjonen som har vært det store tema rundt softox. Og blir enda mer sikker når jeg ser omsetningen i forkant, over lengre tid lav og da man heller ikke har sett noen av pumpegjengen på listen så tror jeg dette er et reelt innlegg av en langsiktig investor.

2 Likes

Enig, og mannen er snart 50 med skikkelig jobb. Ikke 19 og bor hos foreldrene med 500 aksjer, som føles som standard hausseprofil. :sweat_smile:

Flott hvis det er tilfelle. Tenkte jeg skulle sende inn spørsmål forresten, om dem fortsatt er i tett og god dialog med Kemi :sweat_smile:

Sagt på en annen måte - du er ingen stor tilhenger av investornytt… :sunglasses:

Jeg har en egen evne til å dra ting litt langt noen ganger, men nei, får ikke harding av den blekka der.

Litt å spørre om hvordan de ser for seg spin offen om de har noen tanker om hvordan de vil gjøre det, er mange muligheter, ser på dette som svært spennende og kursdrivende.

Det er flere med tilknytning til investornytt som er kastet ut herfra dette forumet. Han ene opptil 20 ganger ble det skrevet.

Ser ikke ut som noe hauss pump foreløig ihvertfall.

Lite FOMO før talsleppet i morgon… Har godtfolket her inne forventningar til nyheter i morgon?

Ja, har ikke du ?