Blir det tatt opptak av presentasjonen i dag? Kan dessverre ikke følge med på den
Ja!
Detter arrangementet i Mai blir grovt. Stort for selskapet.
Hvilket arrangement?
SBE svært godt tolerert i pasientene
SBE rapport om ikke lenge sier Gundersen. Gode resultater
Sprøtt med kun 3245 i volum so langt i dag på ein aksje med so mykje potensiale…
Problemet er at folk hører at ting tar tid.
Blir å hjelpe med den SB1M analysen. Får håpe den kommer snart som de nevner i presentasjonen.
50% co-funding for fase 1 og 2 på SBE!
Når er presentasjonen og noen som har link?
Den er ferdig. Sluttet akkurat
50% co funding er jo rått!
Ut av aksjekursen nå ser det ikke ut til at det var mye å rope hurra for dessverre.
Hva gjør ledelse feil???
Altså.
50% Co funding
SBE har vi allerede et godt resultat på, da de nå tester maks konsentrasjon.
SIS, er vanskelig å si noe om. Men jeg oppfatter alle indikasjoner på at det skal gå veien.
SWIS. Bra progresjon med FDA søknad inne.
Aksjekurs ned ca 6 %
Noen som har tillgang på å se hvilke hus som kjøper å selger? Tror kursen manipulerer av en aktør.
Det er bare at ting tar tid. Rett og slett. Var ikke noe negativt å si om presentasjonen i dag.
Må bare takke for alle som selger til meg billig etter dette. Gleder meg til videre ferd:star_struck:
Liten tvil om at all forskning viser til veldig gode resultater om jeg sitter 2 eller 3-4 år gir jeg blanke i, for denne skal ikke gå i fra meg som mange andre har gjort når jeg ikke hadde penger å sette i.
Misset Tesla før de hadde laget en eneste elbil og misset de som lagde sjøkart etter Rocknes ulykken (40x på ett år)