Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Må bare takke for alle som selger til meg billig etter dette. Gleder meg til videre ferd​:star_struck::partying_face:

2 Likes

Liten tvil om at all forskning viser til veldig gode resultater om jeg sitter 2 eller 3-4 år gir jeg blanke i, for denne skal ikke gå i fra meg som mange andre har gjort når jeg ikke hadde penger å sette i.

Misset Tesla før de hadde laget en eneste elbil og misset de som lagde sjøkart etter Rocknes ulykken (40x på ett år)

4 Likes

Så må man bare være ærlig på at desinfeksjonsbiten er et mareritt. Kemi ber om validering som Softox allerede har sendt for 2-3 år siden. Hva i he… er det. Fullstendig håpløst av Kemi, og som er utenfor Softox sin kontroll. Det regulatoriske rundt desinfeksjonen har vært og er et sant mareritt.

1 Like

Helt enig og det har vært totalt ødeleggende for aksjekursen og selskapet!

Men de venter godkjenning fra FDA rett rundt hjørnet hvis jeg ikke hørte helt feil (var litt støy rundt meg). Kemi/MD vil bli som en liten fartsdump og regne.

Var også gledelig og høre de nevnte POPS og flere av de hadde vist interesse for videre samarbeid og distribusjon av desinfeksjonen.

https://www.who.int/initiatives/private-organizations-for-patient-safety/pops-for-hand-hygiene

POPS participants as at 2020

• 3M
• Anios
• B. Braun
• BODE Chemie
• Diversey
• Ecolab
• Elyptol
• Essity
• GOJO
• HandInScan
• Lonza
• MediHandTrace
• Ophardt
• Saniswiss
• Saraya
• Schülke & Mayr
• SC Johnson
• SoftOx Solutions
• Surewash

3 Likes

Det finnes bare to typer svensker; Tjuvsvensker og svensker som stjeler. Nå spekulerer jeg også på om ikke erpe80 jobber i KEMI :joy:

Det er noen som får billige aksjer her og det er noen som kommer til å angre seg når ting tikker inn en etter en og de ser dæven, jeg solgte på bunn/nær bunn jo. Hvorfor lærer jeg aldri. :grinning:

3 Likes

Ikke en eneste ting i caset har feilet så langt!? men litt friksjon her og der er jaggu og forvente. Jo mer friksjon Softox får nå i starten jo bedre rustet står dem etterhvert. slik alt av nødvendig dokumentasjon og rette veien blir gått neste gang. Jeg har bedre tro nå en noen annen gang.

1 Like

Ingen tvil om at det i all hovedsak er KEMI som har svekket selskapet. Tenk om denne godkjenningen hadde kommet i 2020. Bortsett fra at Almaas av og til er en liten vimsekopp så syns jeg selskapet gjør det MEGET bra!

3 Likes


Man selger jo ikke softox her, rett før 3-4 resultatslipp. Da har man ikke hode på rett plass. Hva håper man på da? og få plukket på 35,-? Eller har de så lite troa på positive resultater? Jeg er virkelig nysjerrig på tankegangen her.

4 Likes

Folk kan si hva de vil om konspirering, men det er noen som prøver å holde kursen nede, det er jeg helt sikker på. Den oppfører seg slett ikke “naturlig”, og det har den ikke gjort på lange tider. Sier ikke at det er derfor vi ligger på 40,- men det bidrar til det når volumet i utgangspunktet er veldig lavt.

Noen som fant ut de skulle inn nå i hvert fall. :slight_smile:

1 Like

Det er algoer/roboter og luringer i alle caser og enda lettere å styre med illikvide aksjer, ikke noe å bry seg om, omsetning kommer med news.

Konge med Key “takesaways” :smiley:

Virker som nesten fakta at SIS blir spunnet ut, ikke bare et alternativ som jeg fikk inntrykk av tidligere:

7 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/560423

1 Like

SIS blir spunnet ut.
SBE har 50% funding ut fase2.
SWIS og Safedes er ferdig.
Er ikke sikkert man trenger såå mye penger fremover heller

2 Likes

SoftOx Solutions AS: Announces advancement into next phase (1b) in the SBE project

12 Likes
8 Likes

Hadde vært morro å møtt på den fyren som styrer roboten i en mørk bakgate en gang…

1 Like