Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Emi-time :skull:

Se her, om man blir redd kursen skal stikke på denne nyheten. Tenk dere hvor mange fomo folk som kommer fram og er livredde kursen skal stikke på SIS resultater, utskillelse eller partner og det kommer. Som troll i eska dette, skjer hver gang.

2 Likes

SB1M tok opp dekning på flyr for noen dager siden, og hei hvor det går. Sa ikke Almås at det ville komme en analysedekning av Softox fra SB1M snart, men de vet ikke når. Har faktisk mye å si for interesse og omsetning, synliggjøring.

1 Like

Enig. Ser ikke bort fra at det de venter på er eventuell godkjenning på Safedes eller resultater på SIS.

Har de ikke meldt snarlig analyse i snart 1 år? Syntes det har tatt tid og hvorfor skal vi tro den kommer snarest denne gangen?

Tror og tviler det vil komme noe analyse før de får sitt ja fra Kemi og kan skilte med å kunne selge i EU.

Noen som har den gamle presentasjonen liggende som kom fra SBM?

Hehe, joda. Det er tydelig at SB1M venter på noe siden de ikke slipper den, og det kan godt stemme at det er Kemi. Men den blir eksplosiv, lekket jo litt under emisjonen.

DNB sin SIS analyse derimot, kommer etter Fase 1 Resultater, spennende å se hvilken pris de legger SIS på.

Man kan selvsagt tro hva man vil, og jeg tror det kan være smart å være inne når den kommer :wink: Plutselig !

3 Likes

Takker :slight_smile:

1 Like

Tror de har bedt om den (supporting slides) ikke skal være offentlig tilgjengelig…
Når det gjelder analysen, så skjønner jeg ikke hvorfor noen folk tror at det har noe med Softox å gjøre. Kan ikke se for meg noen hadde spurt eksempelvis Norsk Hydro på en kvartalsgjennomgang når de forventer de ulike meglerhusene skal ta opp dekning

Ok, det viste jeg ikke, da sletter jeg.
Neida, var bare at SB1M var med på en av Q webcastene og sa selv de jobbet med en analyse som skulle komme ut snart. Men sant som du sier, softox kan ikke lastes for noe av dette. Kommer når den kommer.

1 Like

Hva tror dere cash burn vil reduseres til nå som sis er ferdig og sbe nærmer seg slutten?

Operating expenses var på 17,8 mill og 65% av dette var R&D expenses = 11,57 mill og 50% av dette var expeses knyttet til SIS = 5,785 mill. Så cash bur vil da reduseres med 5,785 mil tror jeg.

i tillegg vil vel SBE kostnader reduseres pga den nye fundingen?

Nei, for den fundingen har de hatt på fase 1 også som jeg forsto det? Men det vil jo reduseres når fase 1 er ferdig og før de :crossed_fingers: kan sette i gang fase 2.

Når fase 2 settes igang er vel desinfeksjonen forhåpentligvis godkjent i både EU og US. SWIS kan vel også være på trappene både hos mennesker å dyr så det kan være muligheter for at de kan begynne å se noen blåe tall i 2023? Men jeg håper de får huket noen på Sis med solid upfront i løpet av sommeren som kan dekke SBE fase 2 ++ :slight_smile:

2 Likes

Slettet

Senere faser er dyrere enn tidlige faser som regel, så tror ikke det er så mye å hente på slike kalkulasjoner. Skal vel følges en viss tid i ettertid også disse pasientene, så spørs om det blir en midlertidig nedgang mellom fasene også.

Konklusjonen de må ha inn en partner og det skal de jo også ha inn, for fasene vil vi jo ha gjennomført:)
Går Nato inn så ser jeg ikke noe grunn til at BP ikke vil inn også.

Hver gang det kommer oppdatering på SBE havner vi greit i minus… En skulle vel tro at det å komme nærmere målet var bull? Merkelig trading i denne for tiden… :thinking: