Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Er det ikke ganske typisk med de som har stort potensialet? melding på melding og kursen står/ går ned så plutselig smeller det til gangs.

2 Likes

Etter to år som Softox aksjonær så skal du ha ganske grei psyke. Mye vi har opplevd.

4 Likes

Word. Jeg er staere enn jeg hadde trodd! Kanskje kjærringa har rett allikavel :man_shrugging:

Har man vært med i 2 år så selger man hvert fall ikke rett før resultater. Jeg er faktisk veldig fornøyd med at kursen ikke går opp på positive meldinger for da kan jeg bruke god tid på å kjøpe. Blir det emi så skal kursen opp så det er bare nydelig å få puttet litt inn hver måned. Men skjønner det er irriterende for de som er ferdig kjøpt.

1 Like

Skjønner meg ikke nevneverdig på denne. MÅ jo bli trangt inn døra fremover. Er det virkelig roboter som demper denne konstant?

1 Like

NRK Debatten i kveld hvor bl.a. Cystisk fibrose ble omtalt. Noe nytt rundt dette og SIS siden @Aaleby sitt innlegg i fjor?!

1 Like

Hovedgrunnen til at jeg er investert, pga slektskap med denne sykdommen og leste meg kraftig opp. Teknologien til softox er spesiell den tar bakterier, bedre enn antibiotika og virus bedre enn vaksiner. Den går rett gjennom biofilmen og dreper bakteriene og kan redde mange med cystisk fibrose fra å død med lungeinfeksjoner. Jeg krysser fingrene for at dette fungerer og er strålende fornøyd me hvert eneste overlegne positive forskningsresultat som tikker inn også veldig glad for at de har fast track på dette.

4 Likes

Vil vel være naturlig at de kjører løpet med Covid mens den enda er varm? så utvikle videre mot andre sykdommer senere.

Lungeinfeksjon er lungeinfeksjon? Samme hvilken sykdom som skaper infeksjonen.

1 Like

Ikke forstått det slik nei, må være testet opp mot hver enkelt. Men ved godkjent på en ting vil løpet bli mye kortere opp mot neste. Spurte de om akkurat dette og Cystisk fibrose ligger ikke i planen i første omgang. De har vel fast track opp i mot Covid så er vel det de må kjøre på?

Edit: Forstår det i grunn slik at de kjører opp mot de store massene nå først når de nevner Covid og forkjølelse.

Ja kan godt være, mener jeg har hørt at de kan teste på flere sykdommer samtidig, men kan godt være det du sier stemmer. Et spørsmål vi kanskje burde spurt om. Da det vil være mye lettere å finne pasienter om de kan ta lungeinfeksjoner uavhengig av sykdommen du fikk det fra.

Webcast og presentasjon fra 28.4:

Q1 2021 Presentation recording_1?

4 Likes

Den debatten tror jeg faktisk kan ha innvirkning på softox sin desinfeksjon godkjennelse. EU har godkjent biocider produkt type 1 og det er bare for MD/Norge henger etter, blir mye fokus på dette nå, så blir nesten nøtt til å få fortgang for å vise at vi ikke henger etter, blir politisk og softox har gått til politisk nivå, så etter den debatten er jeg nesten sikker på at godkjennelse fra MD kommer veldig snart. En grunn til at de ikke har kommet med noe svar til softox på at de vil fortsette å selge til alle sykehus i Norge heller. Hadde dette vært viktig og krise, så hadde de selvfølgelig stoppet salg til sykehusene i Norge. Dette er jo farlig det, fysj av meg. Samtidig i Danmark, skal vi trække vejret i lortet eller? for fanden, kør ad helvede til!!

1 Like

Dårlige nyheter men Samtidlig gode for Softox?

2 Likes

Dagbladet har alltid dårlige nyheter :slight_smile:

1 Like

Nye ansatte:

Ingrid Juven

https://soft-ox.com/team-member/ingrid-juven/

Project Manager

MBA in marketing and management from BI Norwegian Business School

Ingrid is responsible for overseeing and coordinating the various projects in the company in order to align good program and project management principles and processes. She has over 25 years of consulting and project management expertise within a variety of industries. Her previous roles include Partner at Frost Nordic, Director at EY, Senior Consultant at D’Arcy and Marketing Manager at Egmont Entertainment.

Karina Langseth-Manrique

https://soft-ox.com/team-member/karina-langseth-manrique/

Chief CMC Officer

PhD in Analytical Chemistry from the University of Oslo, Norway.

Karina’s primary responsibility is to bring the CMC area at SoftOx from a research laboratory to state-of-the-art chemistry, pharmaceutical and analytical laboratories that are in compliance with regulatory and quality requirements in the key markets. Key activities in CMC are recruitment and development of personnel, acquire laboratory equipment and instruments, establish manufacturing & control of active ingredient and final product for preclinical, clinical and regulatory studies, and for initial market, document CMC studies. She has 35+ years of experience in Pharmaceutical R&D.

Karina has held Senior Management positions within Analytical Sciences R&D and Project Management in GE Healthcare AS and Oslo University Hospital. Karina loves to develop people and has proven fast-time-to-market skills. This experience has provided Karina with a business network within pharmaceutical industry and regulatory bodies.

Pernille Dybendal Hammelsvang

https://www.linkedin.com/in/pernille-dybendal-hammelsvang-90bb892/

Director, CMC

24 Likes

Hjemmelsovergang signert så det kan åpne seg opp en mulighet for en litt større inngang her nå :slight_smile:

Hva tenker du på nå Pols?

Solgt ett par tomter nå så venter på det skal komme noen kroner inn, vurderer å gå inn med noe mer :wink: hvis man bruker flere kontoer å kjøpe fra, slipper man å komme på topp 50 da?