Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Ja, holder deg under da

Bruk zero-konto så slipper du skatt. Eller kjøper du via AS?

Med zerokonto/investorkonto så havner du ikke på noen liste.

Edited

27 Likes

Husk å reservere mot utlån! :grin:. @polsmannen

1 Like

Hjelper med kursmål noen ganger, #Flyr har jo tatt helt av.

Hvis du tenker på å suse opp på topp 30 hadde jeg vurdert AS. Så får du stemme og, kanskje det kommer et liv etter Softox er kjøpt opp og :slight_smile:

Hva er limit opp til topp 50 nå? :slight_smile:

Ca 23000stk

1 Like

36:15

Vært interessant og meget trist.

1 Like

Er det bekreftet at SIS har status som fast-track? Jeg husker det var snakk om de skulle ha det men litt usikker på om de fikk det til slutt og hva konkret det innebærer.

Det er bekreftet ja, det innebærer at softox sammen med legemiddelverket i DK har satt opp et utviklingsløp for hurtigst mulig få legemiddelet gjennom fasene og blir lagt øverst i bunken hos legemiddelverket i DK når de skal gjennom det regulatoriske.

4 Likes

Her er det noe som har gått meg forbi, når ble dette bekreftet?

Fast track på sis?

Ja? :flushed:

Lenge siden, før minigris studien eller rett etter slutten av 2020 kanskje. Har også fått det bekreftet på Mail for et halvår siden.

  • SoftOx er nærmere et mulig gjennombrudd i kampen om å
    bekjempe COVID-19, og går inn i Fast Trach utvikling med sin innhalasjonsløsning til behandling av luftveisinfeksjoner»…
    Danske legemiddelmyndigheter har gitt sin anbefaling til videre
    utviklingsløp for SoftOx Solutions inhalasjonsløsning til behandling av luftveisinfeksjoner, inkludert COVID-19. SoftOx inhalasjonsprosjekt har som mål å utvikle en inhalasjonsløsning til behandling av infeksjoner iluftveiene. Dette har potensiale til å kunne bli et gjennombrudd ibehandlingen av luftveisinfeksjoner, inkludert Covid-19 infeksjoner, sier Dag R. Abrahamsen, kommunikasjonsdirektør i
    SoftOx.
    Norske SoftOx Solutions går inn i danske Fast Track • Nordic News

Fant denne som bekrefter fast track

2 Likes

Takker! :+1: denne setningen var ny for meg, kan det være fordi det står «fast trach» i meldingen at jeg ikke har registrert det? :joy: skylder på det!

1 Like

Forsto det også slik at de skulle samarbeide med både EU og US for å designe hvordan fase2 på Sis skulle bli. Skulle resultatene bli gode så hadde det vært fint også de ble med å eventuelt støtte prosjektet. De har vel ikke fått en eneste krone i støtte så langt?

Hehe, vi sier det, eller?

1 Like

Kommer 100 mill i juni:)

1 Like