Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Tror folk tenker de har god tid før fase 1 resultater kommer. De sa til meg at analyse av data vil ta ca 1 måned, så jeg håper de har dratt på litt på guidingen nå sist og folk får den midt i fleisen. Også hadde vært litt digg om Hemsedal og kanskje noe annet av meldings snacet, MD godkjenning eller noe sånt hadde kommet før sis news. Da får vi news, bygget forventning mot sis og nato støtte. Klart den skal ikke prises til 390mill om vi får 100 mill i støtte og sis går i fase 2.

5 Likes

Veldig irriterende at kursen går ned ja men problemet er kanskje at vi er mange som sitter på god info om når ting skjer og de er klar over når de må inn igjen. Kanskje lager vi litt ris til egen bak med delingen? :man_shrugging:

Derfor jeg håper og tror de overrasker, men skal være bra støtte på 35,- så har ikke noe å si for meg om forventingene begynner i juni, knappe måned til og det kan fort komme fler news før det.

1 Like

Nå kan meldinger om FDA, MD, Hemsedal og evt. analyse komme når som helst. ville aldri sittet utenfor selv nå hvertfall :sunglasses:

2 Likes

Bør ledelsen byttes ut? Softox har vert en stor skuff og føler de ikke er i nærheten av å levere hva de lovet.

Det som har vært skuffende er byråkratiet. Vent og se du, vi kommer alle til å bli rike :smiley:

1 Like

Får håpe det løser seg men har vert med i over to år og begynner å bli lei

Skulle gjerne fylt på idag selv, men har ingen frie midler tilgjengelig for øyeblikket :poop:

1 Like

Ja, eg fikk ned snittet litt idag. #solskinnshistorie :sweat_smile:

2 Likes

Merkelig dag, Soft-ox pleier ikke å ha så nervøse aksjonærer. Var nok noen stop losser som røk?

1 Like

Skjønner ikkje bæret av hvorfor folk selger når di skal kjøpe :joy: det er jo også lite gunstig med sl på så volatile greier :grimacing:

3 Likes

Nasdaq bekräftar: Felaktig säljorder bakom raset

Hjalmar Ekberg Skog, Omni Ekonomi Publicerad: Idag 16:40

Nasdaq bekräftar nu att det låg en felaktig säljorder bakom morgonens börsras, ett så kallat “fat finger”, rapporterar Ekot.

Danske Banks seniorstrateg Maria Landeborn beskriver för radion att någon lade en för stor säljorder på en “korg” bestående av flera hundra svenska storbolag, samtidigt som personen knappade in en för låg säljkurs.

En svenske med “fat finger” som lagde alt kaoset:). Viser jo hvor lettpåvirkelige saueflokk Mangen aksjonærer er

2 Likes

Jeg har en mistenkt :rofl:

2 Likes

Håpe på en bounce da :crossed_fingers:

Er denne blitt delt? Fra 24. februar i år.

Her varsles det altså at SWIS-patentet (US20180177822 - ACETIC ACID AND HYPOCHLOROUS ACID COMPOSITIONS FOR TREATMENT OF SKIN TRAUMA) blir godkjent i US.

En stor derisking.

Notice_of_Allowance_and_Fees_Due_(PTOL-85)-3.pdf (408,3 KB)

29 Likes

Og skulle du sett - de får godkjent SIS også!

Fra 17. februar.

Notice_of_Allowance_and_Fees_Due_(PTOL-85)-4.pdf (444,1 KB)

28 Likes

Rart de ikke melder slike ting som Swis patent godkjent og 50% av sbe fase 2 finansiert feks. Det er nada interesse for aksjen, litt mer gode meldinger om fremskritt kunne kanskje fått opp interessen litt.

De er ikke formelt godkjente ennå. Men det er bare formalia som gjenstår. Og det ER vanlig å først melde når det formelt er godkjent.

Uten å ha ropt veldig høyt om det, så er faktisk patentsituasjonen noen av det som har bekymret meg med SoftOX. Nå er det i boks! Dette er stort!

15 Likes

Ok, så du tror dette blir meldt? De har så enormt med patenter nå, ekstremt viktig.

Har vel noe med at de fikk pepper for sine meldinger for en tid tilbake og de nå er veldig restriktive med meldinger?