Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Det blir garantert meldt når det er formelt godkjent. Men når dette nå er ute, så burde de melde i morgen. Noen som har kontakt med selskapet?

6 Likes

Dette er bare god graving fra @polygon. For ikke mange dagene siden ble Ultimovacs nødt til å melde et verdifullt patent etter at en annen bruker her inne fant samme type melding fra USPO.

9 Likes

Litt synd i grunn, skulle fått inn feriepengene også… :roll_eyes:

Om det er bankers at det blir godkjent, så bør de melde det ja.

Her er ordlyden Ultimovacs brukte i sin melding:

“Oslo, 22 April 2022: Ultimovacs ASA (“Ultimovacs”) (OSE ULTI), a clinical stage
leader in immune stimulatory vaccines for cancer, received a Notice of Allowance
from the United States Patent and Trademarks Office (USPTO) concerning its US
patent application 16/306,352 on the use of vaccine-checkpoint inhibitor
combinations to treat cancer. Subject to grant formalities, it is expected that
a patent will issue with a patent term up to at least June 2037.”

Formalia altså.

https://newsweb.oslobors.no/message/559732

7 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/559732

Sånn kan det formuleres:

Oslo, 22 April 2022: Ultimovacs ASA (“Ultimovacs”) (OSE ULTI), a clinical stage leader in immune stimulatory vaccines for cancer, received a Notice of Allowance from the United States Patent and Trademarks Office (USPTO) concerning its US patent application 16/306,352 on the use of vaccine-checkpoint inhibitor combinations to treat cancer. Subject to grant formalities, it is expected that a patent will issue with a patent term up to at least June 2037.

You’re welcome SoftOx IR-person.

6 Likes

Edit

1 Like

Hehe nok nå:p

Hvor er internet Explorer emojien når man trenger den :grin:

Soft-ox minner mer ogg mer om de store seriøse biocid selskapene som kommer med meldinger når de har noe viktigt med substans å melde, ikke bare drar noe ut vær gang aksjonærene er litt utolmodige. Men Imponerende hva investorene her klarer å grave fram🙂

3 Likes

Og meget prisverdig at det deles så uselvisk :clap:

8 Likes

De var vel tydelige at de skulle på en annen liste og ferdig produkt/fase2 var vel nok å søke opptak. Synes det kan virke som de har en plan om notering neste år ut fra det de sa på Q?

Nei, de hadde nettopp ikke det, så derfor er dette så ekstremt verdifullt. De har bare tre stk godkjente i US fra før av, og den viktigste WOUND CARE PRODUCTS går ut om bare åtte år. Dette nye patentet på SWIS gir dem beskyttelse til 2038.

SIS var tidligere bare beskyttet av produksjonsmetoden i patentet MIXING DEVICE.

Edit: Merker at jeg skriver veldig bastant om dette nå - er en viss sannsynlighet for at jeg skriver noe feil også altså :grimacing:

16 Likes

Ok, dette kan du bedre enn meg, gjentok egentlig bare det Almås sa, de hadde over 50 patenter, men regner med de fleste er pending da? Uansett, veldig gode news ja og enda bedre enn jeg trodde da.

2 Likes

Husker også at han sa det en gang, men det inkluderer altså alle patenter i alle land. Jeg snakker bare om US, som er det aller, aller viktigste sammen med EU.

6 Likes

Ja, får bekreftelse på at de har et unikt produkt som ikke kan kopieres, ingenting som er bedre enn det.

1 Like

Mener å huske det er nevnt at de venter på svar på flere jeg også. Nå har de tydeligvis fått/får to til. Regner med @polygon vet hva an snakker om :slight_smile:

Noen som kan bekrefte de har tipset ir@soft-ox.com ? (så de slipper haugevis med mail :smiley: )

4 Likes

God beskyttelse, men minst like viktig: forlenget beskyttelse

4 Likes

Hadde heller ikke blitt godkjent om det fantes et lignende produkt, så ingen konkurrenter som har denne løsningen, vi viste jo det men bekreftet og ja klart lenger beskyttelse har mye å si.

18 Likes