Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Kanskje det er KEMI godkjenningen og deretter avslaget som gjør at de vil være 100% sikre før de melder noe?
Hadde de meldt dette og for en eller annen syk grunn fått avslag hadde det vært over og ut for IR.

Har sendt de mail minst par ganger der jeg har spurt om de ikke skulle ha meldt det jeg har funnet men fått til svar at det hadde de vurdert men kommet frem til at det ikke har vært nødvendig. Samme med SBE var vel ingen som viste de allerede hadde finansiert 50% av fase2?

Hvor å når det har kommet aner jeg ikke men kommer på at det ble tipset om MTEC åpnet opp for søknader for sikkert ett års tid siden. Står ingen ting om fase 2 her.

2 Likes

Ja, og dette synes jeg er ekstremt irriterende, for dette er relevant og nyttig info i forhold til hvordan man vil investere i selskapet og det kunne skape litt mer interesse rundt selskapet.

1 Like

Skulle bare meldt alt. Rubb og stubb. Heller for mye info enn for lite. Men de trenger ikke være haussete, bare komme med info.

Er nesten så de har fått litt meldingsvegring. Tror de er lei av småaksjonærer :joy:

4 Likes

Man må huske på at enkelte (kortsiktige) triggerkåte aksjonær har vært vel så uprofesjonelle som selskapet, der det ble postet delvis fabrikkerte bilder, skjermbilder og sitater fra IR eller andre offentlige instanser som ble tatt ut av sammenheng.
Jeg syns det er greit Softox forholder seg til et minimum av meldinger frem til brikkene faller på plass.
Softox anno 2022 fremstår som myyye mer profesjonelt enn i 2020.
Almås sa i begynnelsen av Q1 møte at neste kvartalsgjennomgang sannsynligvis ble på engelsk pga utenlandske investorer. Hint hint!

8 Likes

Tror annonsering av spin-of og løpet av Sis du å ? :slight_smile:

Synes det er deilig at det kommer få meldinger, da er det de som virkelig har troen som sitter igjen og får nyte mangedoblingene som kommer. Jeg er lei av hele antibac-gjengen og den Facebook gruppen er bare å slette for min del.

3 Likes

Är man intresserad av biotech eller av ett specifikt bolag finner man ut utan att det kommit på PM på PM. PM kan däremot skap mer intresse som du skriver.

Det är väl kanske det som är bra att de slutat med. :slight_smile:

Jepp :slight_smile:

“Drug-Resistant Tuberculosis: Causes, Treatment, and Outlook” Drug-Resistant Tuberculosis: Causes, Treatment, and Outlook

I følge Baba Vanga vil det komme en ny pandemi i 2022 fra Siberia

Lurer på hva som tines frem først, Covid 2.0 eller Godzilla?? :cold_face::sweat_smile:

Mye faenskap i dvale i permafrost, svartedauden frks

QA Director

    • You will contribute to preparation and review of annual Product Quality Review You will report for all products and Annual Reports for products marketed in US.
6 Likes

Denne også

4 Likes

På høy tid med noen gode meldinger. Få litt action i SoftOx Solutions. :rocket::wine_glass:

2 Likes

Stemmer det at nordmenn er mer risikovillige, mens svenskene liker mer solide selskaper?

– Ja. Det er trist at nordmenn ikke bedre på langsiktige eierskap, og jeg tror mye av nøkkelen rundt det er at det ikke er bygget strukturer rundt familieformuer i Norge. I Norge kjøper man en aksje fordi man tror noen skal si noe som vil føre til prisstigning, mens i Sverige kjøper man en aksje fordi man tror på selskapet, og tror selskapet vil vokse over tid. Det er dette vi i Aeternum Capital prøver å gjøre noe med, sa Søraunet, før han fortsatte:

– Vi ønsker ikke selge gode selskap, men vi ønsker å eie de over en lengre periode og utvikle de videre. Norske investorer selger gode selskaper for tidlig når de får en pris de synes er fornuftig.

1 Like

noen prøver og holde kursen nede?

Barnslig hobby om ikke annet

1 Like

Helt utrolig. Fordelen er at mer kapital er på vei. Fint nivå og fylle på mer i det minste :sunglasses: