Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Når kan vi vente neste godmelding?

Ser det som sannsynlig at den kan komme når som helst.

1 Like

Kommer selvsagt noe positivt i forbindelse med årsrapporten i morgen. Eller så kommer det litt senere, eller kanskje en gang noe fram i tid. Det eneste som er sikkert er at kursen går ned…

SoftOx Solutions AS: Annual Report 2021

1 Like

SoftOx Solutions is currently targeting large market
opportunities and intends to have a strong focus on
the professional healthcare market worldwide. The
Company is currently in dialogue with leading players
in key markets: acute wounds, biofilm and chronic
wound care, respiratory infection treatment and
hand disinfection. As a technology-driven company,
SoftOx will continue to explore opportunities for
the use of the patented technology in various
segments. As a part of the company strategy, SoftOx
will partner up with international players where the
technology fits into and strengthens their portfolio

8 Likes

the commercial team is holding ongoing talks with international players for potentially entering partnerships for both our disinfection and wound care products.

3 Likes

SoftOx has a close cooperation with Brown Rudnick LLP which is the main

architect behind the Company’s IP strategy. The Company has an ongoing

patent application process to secure new inventions and has key patents

filed in US, Europe, Asia and several South American countries.

4 Likes

De virker veldig trygge på at SIS fase 1 går rette veien. Skriver og planlegger som om fase 2 er en selvfølge.

Hadde vært fint å fått mer informasjon ang. partner og planer rundt finansiering.

Hadde personlig trodd det skulle blitt litt mer fart i disse tidene med stor aktivitet, men det kan se ut det bare er en vei som gjelder…

2 Likes

“De virker veldig trygge på at SIS fase 1 går rette veien”.
De hadde vansker med å holde tilbake sin egen optimisme for sis resultatene på q1, Glenn Gundersen spesielt😄. Da blir iallefall jeg også like optimistisk på gode data her.

Spør du meg så er det denne svenske pølsefingeren som sendte oss på feil side av 40 tallet, tror det er masse oppmerksomhet ute hos aksjonærer som sitter litt på gjerdet nå, og ser an. Jeg benytter anledningen til å laste opp på disse nivåene, 45-50-55 kommer fort , det som er fint nå er at en av Mangen meldinger kan komme når som helst. Utroligt at sis fase 1 ikke er priset mer inn nå.

2 Likes

Jeg sitter fullastet, men vurderer å laste opp mer. Noen innspill?

Ja når de nå nevner SIS som de gjør så må ting ha gått meget bra og det virker svært lovende for veien videre.
Så her er det bare til å laste det en kan.

1 Like

Da bør du vel ikke kjøpe mer :slight_smile:

Vanskelige å vite hva “smertegrensen” din er og om du er long eller short. Så du er nok litt "on you’re own"her. Bare invester det du kan uten å miste nattesøvnen din, eller at det går ut over studier osv.
Kan tenke meg du har investert i nye annet før, hvordan gikk det?, så spør deg selv om du kan sitte lenge nokk i denne aksjen? Solgte du deg ut for tidlig? Med tap?

Jeg har hatt problem med at jeg har solgt crypto altfor tidlig. Solgte 200 000 doge på 0,04, solgte masse Luna til 4 dollar og Fantom til 0,3 dollar. Og jeg trenger å tjene tilbake det tapte, så Softox er bettet mitt. Har sittet her i to år nå

Hadde det vært problemer med fase 1 så hadde de jo vist det siden de for lengst er ferdige med behandlingen av den siste forsøkspersonen. Selskapet vet jo nøyaktig hva konklusjonen i rapporten for fase 1 blir. Men de må nå en gang få tid til å skrive rapporten før de publiserer resultatet.

1 Like

Eksternt selskap som analyserer forsknings resultatene og kommer med rapport. Blir spennende, men ja, de hadde ikke fullført om de så et minste tegn til at dette var helse skadelig.

3 Likes

Finally, while the development of new antibiotics is essential, it is not sufficient alone to effectively combat antimicrobial resistance. We look forward to continued One Health efforts with our US and international partners, including WHO, on antimicrobial stewardship, infection prevention, improved surveillance, diagnostics and vaccines R&D, and investment in the infectious diseases workforce,” IDSA said.

Ikke rart at “The US Medical Technology Enterprise Consortium” (MTEC) vil co fonde både fase 1 og 2 av SBE.

The WHO list is divided into three categories according to the urgency of need for new antibiotics: critical, high and medium priority. Alt på denne listen kan softox behandle i sår og i lunger.
Dette er who s liste over de største amr bakteriene.

Skulle tro at SIS har like gode sjanser for å motta betydelig founding? høy interesse hos BP.

TB remains one of the world’s deadliest infectious killers. Each day, over 4100 people lose their lives to TB and close to 28,000 people fall ill with this preventable and curable disease. Global efforts to combat TB have saved an estimated 66 million lives since the year 2000. However, the COVID-19 pandemic has reversed years of progress made in the fight to end TB. For the first time in over a decade, TB deaths increased in 2020.
Drug-Resistant Tuberculosis: Causes, Treatment, and Outlook
WHO slår alarm: Altfor lite penger til kampen mot tuberkulose | ABC Nyheter

Mycobacterium tuberculosis kills close to two million people every year. The world desperately needs a new pan- treatment to combat both viruses and bacteria. Our primary investigator, Professor Thomas Bjarnsholt, is convinced that we now have such a treatment in the SoftOx Inhalation Solution (“SIS”): “It is my belief that SIS could and will contribute to limiting child death due to respiratory infections. SIS will put an end to COVID-19 domination as well as the regular influenza and other known airway infections. Also, SIS will help prepare us for the next pandemic by giving us a highly effective weapon with wide applications making a crucial difference as we face disease X. I foresee we are stepping into a new era due to SIS; a+n era with less use of anti- biotics for bacterial respiratory infections as well as a world which does not have to close down due to a simple virus. SIS offers a harmless, simple way of ending or at least mitigating known and even unknown respiratory infections”. Thomas Bjarnsholt, DMSc and Professor at Copenhagen University and University Hospital

22 Likes

* You will contribute to preparation and review of annual Product Quality Review You will report for all products and Annual Reports for products marketed in US.

Med denne nye stillingsutlysningen virker det som de vil utvide staben sin over ansatte som allerede har det amerikanske markedet som spesialfelt. Virker som de har en plan på å angripe dette markedet?
Når en FDA godkjennelse tikker inn kan dette gå styggfort.

SIS fase en er ferdig innrullert uten en eneste anmerkning, all according to plan.
Vi venter bare på å se hvor gode dataene er.

Fantastisk at dette ikke allerede er priset inn i aksjekursen.

4 Likes

Folk kan med fordel sette mer pris på akkurat det :point_up:. Pun intended :sweat_smile:

Noen som fulgte Q1 til Airthings og om det kom noe nytt fra Hemsedal der? (fikk ikke noe link for å følge da jeg sikkert var for sen med å registrere i går)