Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Brutal investeringsstrategi. Bare å laste opp! :grin:
Ålinn 100% :grin:

1 Like

Sitter med blåballer og har gjort det i 2år i denna jojo-aksjen som er så frustrerendes.

Dog har jeg enda mer trua på at dette går veien enn noen gang.
Men må nok noe ordentlig håndfast som genererer inntekt for at det skal løsne kursmessig! Er veldig mye nesten her, tross gode resultater.

Bare å sitte rolig… den som venter på noe godt osv :beer:

11 Likes

Hjelpes meg, fyllte mer på 42, og nå er kursen 36. Har ikke flaksen på min side for å si det sånn …

1 Like

Umulig å spå hvor bunnen er så de som selger gambler også. Softox har en FDA søknad inne som kan gå igjennom fort, 510k, kan gå fort igjennom denne, 90 dager. Tillegg har vi andre triggere.

Utrolig skuffa over hva selskapet har fått til. Så får håpe det snart kommer noe bra.
Mener Ålmås har ødelagt mye av tilliten i markedet og han bør tre til sides.
Softox har gode produkter men hjelper ikke når en har en ledelse som feiler hele tiden😞

2 Likes

Det er det eneste av verdi i den posten. Resten av den posten der er søppel.

Hva er det ledelsen gjør feil?

4 Likes

Har kjøpt noen flere kopper i dag. Tenker litt som en viss Northug sa: “æ skit i finanskrisa”. Blir ikke noe mindre behov for Softox sine produkter fordi om det blåser litt på børsen…

“Buy on weakness, sell into strength”

  • James Cramer
3 Likes

noen som har i hode når FDA søknad ble levert og hva evt. behandlingstid i snitt dem bruker?

Best å ikke opplyse for meget her…

Hva er poenget med forumet da?

2 Likes

Helt enig, jo mer transparens, jo bedre :grinning:

1 Like

Er bare litt lei av å fore kannibaler, det ble noen lodd i dag også, hvis verden går under på Mandag, som noen tydeligvis tror, så har jeg neppe særlig bruk for cash :wink:


Hvis det kan være en trøst er hele 86 selskaper i usa priset under cash beholdningen. På den annen side kan det også bli tilfelle med softox :thinking:

Det har blitt mange lodd i dag. Tar gjerne imot når det er weak hands der ute.

3 Likes

Helt tydelig noen som burde investert i alt annet enn høyrisk. Patetisk å komme med slike innlegg om og om igjen kun for å lindre indre stress forårsaket av kursutviklingen. Heller enn å ta ansvar for egne avgjørelser.

Softox har i løpet av de siste to årene fått i stand et omfattende samarbeid med FFI, ordnet fast-track og gjennomført fase-1 av den smått revolusjonerende inhalatoren, fått sluttført alle faser med SWIS, lyktes med å få innpass hos HINAS, gjennomført første fase med SBE og har aldri vært nærmere det store gjennombruddet.

Markedet bryr seg foreløpig nada, men å legge skylden på gjennomføringsevnen til Softox blir håpløst. For å si det mildt.

17 Likes

Kan Softox fortsatt anses som høyrisk når de har to produkter som er klare og flere produkter som er basert på samme virkestoff som skal i fase to? Jeg synes ihvertfall ikke det.

2 Likes

Se på aksjekursen siste måned, så har du svaret :wink:

Det er ikke alltid selskapets fundamentale utvikling som er det eneste som gjør en aksje til høyrisk. Det handler også blant annet om markedets villighet til å betale for dette før det er bevist eller før det genererer cash, og om sentimentet i markedet (som akkurat nå er…ja…finn på et passende ord).

1 Like

Det synes ikke jeg heller, men jeg er litt langsiktig.

1 Like

Hadde vært interessant å sitt hvor langt ned algoen er villig til å selge. Kunne vi fått kjøpt på 2x,xx? Har vært bra press i det siste.

Det er lov å drømme, men glem ikke at “faren” for en brutal opptur også er tilstede.