Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

For min del blir det for usikkert. En partner til SIS vil nok komme, men når? Kassen trenger påfyll uavhengig av dette og jeg stoler ikke på at makro er rosenrødt om noen måneder. Som er synd, for jeg deler så absolutt @h3nk1 sine tanker. Man kan vel gjerne stemple mine innlegg som en slags frustrasjon eller slitasje. Har blitt i overkant mye fra hånd til munn etter mitt skjønn. Burde så definitivt ha hentet mer under forrige emisjon.

1 Like

Med HINAS avtalen og svenske sykehus innkjøp er softox godt og solid plantet innfor def det vil vær. At ting tar tid men kommer plutselig npr ting ser som verst ut, er heller ingen nyhet. Softox har hatt noen få uheldige glipper som “fersk” på børs og et svensk avslag. ser man bort fra det, så har selskapet slik jeg ser det gått på skinner!
Nå børsmelder selskapet kun betydelige ting . Før ble det børsmeldt når noen åpnet korken på en Antivir flaske og kursen gikk til himmels på det.
Takke seg til matnyttig info fra selskapet og mer stabile tollmodige aksjonærer som vet ting i denne sektoren tar tid. Selv det mest suksessrike firma har slitt ræva av seg i oppstarten for og få til ting og komme der dem har kommet for så og bli super lønnsomt.

9 Likes

Det er vel svært få investorer som har samme strategi. De fleste har det “travelt” og prøver å maksimere verdiøkning så raskt som mulig, ofte uten å lykkes.

Personlig har jeg en hektisk hverdag og ønsker ikke å bruke all min tid på børs. Av den grunn har jeg valgt å satse utelukkende på Softox Solutions etter hvert som jeg har sett at de gang på gang leverer på de viktigste punktene for å oppnå suksess, nemlig forskningen.

Prøv å se 2-3 kanskje 4-5 år frem i tid med det vi vet pr dags dato, hva tror dere MCAP er da? Jeg tror den er mange ganger over dagens. Kanskje 10-20-30x. Hvem vet. Så når resten av markedet er så ustabilt føles en “long” “all in” posisjon i Softox ganske bra. Om 4 år er jeg 40, og forhåpentligvis mangemillionær, samtidig som verden er en bedre plass som følge av den fantastiske produktporteføljen til dette selskapet.

Ønsker alle her lykke til med sine investeringer, Softox eller ikke :slight_smile:

22 Likes

Oppdatering av news på siden til Softox tro? :thinking::crossed_fingers: siden ligger nede. hvertfall hos meg.

1 Like

Er nok bare russerne som har hacka dem og stjelt teknologien

Må være all time low omsetning i dag :grinning_face_with_smiling_eyes:

Sikkert. Var noen som posisjonerte seg fordi de visste resultater ville komme - solgte seg ut da det ikke ble noen stor reaksjon på gode resultater - og nå er det mange som er veldig tvilende på hva de skal gjøre, ikke minst på grunn av den siste diskusjon som har foregått her (og eventuelt på andre fora). Investornytt(:face_with_hand_over_mouth:) hadde vel et innlegg også i forkant…

Er vel fritt for øretrillere nå, holder seg godt, bare hyggelig.

11 Likes

“Are There Opportunities Right Now in the Biotech Sector? | InvestorPlace” Are There Opportunities Right Now in the Biotech Sector? | InvestorPlace

Jeg hiver meg stort sett ikke på slike tråder. Og kommer ikke til å kommentere saken nærmere eller bruke et kalori mer på den.
Men jeg gjør et unntak denne gangen, fordi jeg synes det er på sin plass.
Det har ingen ting å si for meg hvordan folk uttaler seg. Det er stort sett støy.
Agendaen til A er åpenbar. Det skinner kjempegodt igjennom. Det er bare å studere uttrykksmåten.
Årsaken til at jeg nesten måtte poste dette, var støtten A gav til en meningsløs sutrete “rant” på "Edit: en annen gruppe" over Softox. Med innleggene her og Edit, en annen gruppe på toppen, så ble det bare for dumt.
Hypergris beskrivelse var en fin og diplomatisk tilbakemelding som jeg støtter meg til.

Takker ellers for mange gode innlegg A… Håper det kan komme noe mer av kvalitet senere.

5 Likes

Lokale gymmen i en idrettshall.
Før har det bare vært såpe på flaskene.

:blush:

9 Likes

Du la kanskje merke til at jeg også limte inn et beroligende bilde fra denne tråden, om at selskapet har planer om å legge ut videoen neste uke. Som en med en såkalt agenda neppe hadde gjort i en gruppe med hundrevis av aksjonærer. Alt jeg har å tilby er ærlige meninger. Både nå og tidligere. Er like positiv til teknologien og blir ikke forundret om Almås ligger et hestehode foran og har både en løsning og nødløsning på det som måtte være av utfordringer.

Skal bli den første til å applaudere dersom den går til himmels med undertegnede på utsiden. Hadde vært dere alle vel unt. For egen del blir det å hoppe på toget når flagget vaier grønt. Basert på egne subjektive kriterier.

2 Likes

I denne tråden har det i senere tid blitt belyst et kjent dilemma på slike forum som dette.
Det godtas ikke at man tar pauser i et selskap, dersom man likevel påstår å være langsiktig optimist. Man bør tydeligvis ikke justere kursen etter lokale føreforhold. Man blir ofte mistenkt for skjult agenda, om man skriver noe negativt.
Å endre mening er mistenkelig.
Kan bare minne om dette: Man blir ikke negativ fordi man har solgt, men man selger derimot fordi man har blitt negativ. Og dette bilde kan endre seg neste dag, om noe nytt kommer frem!
Man bør klare å skille mellom dem som forsøker å manipulere kurser for egen fordel, og dem som skriver ærlige innlegg.
Aaleby er etter mitt syn en bidragsyter med integriteten i behold!

3 Likes

Det er greit å ta pause, men jeg sliter litt med å forstå den store trangen til å offentliggjøre det,hver gang det skjer.

Så lenge innleggene er saklige og relevante, kan vel de kritiske innlegg være like matnyttig som de positive?

Har null trang til å offentliggjøre at det skjer, når det måtte skje. Om du siktet til undertegnede. Skrev ett innlegg:


Som tydeligvis var provoserende nok til at noen måtte ta opp at jeg hadde solgt. Og da hadde man det gående.

En utfordring i et forum som dette er at negative vinklinger enten er ikke-eksisterende eller innholdsmessig søppel. Og lite ønsket. Som er oppskriften for et ekkokammer. Ikke akkurat ideelt.

2 Likes

Er det ikke bedre å bare holde kjeft, enn å holde tråden i gang? La oss heller snakke om det som skjer frem i tid!

5 Likes

@Aaleby du har nesten 10% av innleggene i denne tråden.

Det fremstår som har utnevnt deg selv som høyt-scorende på selv innsikt: Du kan vurdere om du selv bidrar med ekkokammer.

liker for øvrig prinsippet til @polsmannen

2 Likes
5 Likes