Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

SoftOx Solutions 2021-2022

Opptaket skulle jo komme denne uken sa de? Da gjør det nokk det.
Hemsedal rapporten offentliggjorde FFI, slapp av og buy the dipp

Eg stresser ikkje i det heile, men selskapet bør jo holde det dei lova. Eg fekk svar 1.juni at dei skulle publisere opptaket neste veke… Det var forrige veke. At FFI publiserte rapporten veit eg sjølvsagt, men selskapet burde jo kosta på seg ein nøytral melding om at rapporten no var tilgjengelig, siden denne har vore diskuterte på Q & A-delen dei to siste kvartalspresentasjonane.

2 Likes

De delte mye info om rapporten på Q, etter spørsmål. De mente vel det var nok, selv om man skulle ønske det kunne blitt mer mediaomtale på saken. Regner med det kommer Renholdsnytt og de kanalene der?

Nok en skrekkens dag for oss aksjonærer i Softox. Sørgelig kursutvikling, milevis unna det vi hadde håpet på siste par årene.

Merkelig kursutvikling, ser ut som noen vil tape penger? Men jeg har sluttet å spørre meg selv om hvorfor det kursmessige er som det er for lenge siden.

Vi har støtte på 35, men går vi under vet jeg ikke hvor langt det går. Går ihvertfall bra med selskapet, men kursmessig går det andre veien.

Går det bra med selskapet? Fortell!

Du får gjøre en jobb selv så anbefaler deg å lese deg opp Hemingway!

Kortsiktig usikker aksjekursutvikling pga. internasjonal krisestemning på børsene, men langsiktig tror jeg Softox blir en positiv børsbombe!

1 Like

Bør få skiftet ut ledelsen i dette selskapet. De er sikkert flinke på forskning men skape tillit i markedet er de svært dårlige på.
Så Almås bør tre til sides og la profesjonelle krefter ta over.

Innsidekjøp fra noen i ledelsen ville vert en fin måte å vise markedet at en har tro på selskapet.

Hvordan er det mulig å være frustrert over fall i en enkeltaksje på en dag som dette? Jaja :laughing:

Ledelsen sitter fullastet med aksjer opp til ørene. Er ikke det godt nok bevis på at de ønsker og har tro på at selskapet vil lykkes?

Mens selskapet driver R&D vil jeg beholde dagens ledelse, som er god på nettopp dette. Jeg ønsker ikke noen proff CEO med sleik som ikke har peiling på det medisinske inn nå. Det vil ha motsatt effekt enn å bygge tillit.

8 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/564783

SoftOx Solutions AS notes the Norwegian Defence Research Establishment’s (FFI) positive data analysis of non-alcohol disinfectants

22 Likes

Er det noen har shortet aksjen? Er jo gøy å se algoritme handelen som skjer i aksjen når nyheten kom. Jeg mistenker at noen har en short i aksjen men under 0,5% grensen.

Bør heller få skiftet ut noen aksjonærer.

3 Likes

NASDAQ: AERC
Kraftig oppgang for aeroclean i usa.

Jepp har gått nesten 200% på en uke. og det bare for en FDA godkjennelse på et luftrensprodukt som det allerede finnes lignende av på markedet fra før.
Tenk når FDA godkjenner swis​:sunglasses::boom::wave:

2 Likes

Wow, gått 8x på en uke.

Det er med andre ord håp for softox også. Og hvem vet - kanskje de kjøper softox en vakker dag :flushed:

1 Like